Og³oszenie z dnia 2022-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00227124/01 - Og³oszenie z dnia 2022-06-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawy artyku³ów biurowych w okresie 1 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Leonarda 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-311
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.scrmits.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.scrmits.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artyku³ów biurowych w okresie 1 roku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35a63e8f-f6ba-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00290282
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032477/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawy materia³ów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00227124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/143/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 247359,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy materia³ów biurowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 89721,70 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy tonerów i bêbnów4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 49637,56 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy papieru termoczu³ego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 108000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33394,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOCLACK S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591950665
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- US£UGA POLEGAJ¡CA NA ZARZ¡DZANIU LOTNISKIEM W MAS£OWIE KO£O KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZ¡DU WOJEWÓDZTWA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usuniêcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Piñczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Piñczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJ¡ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRÊGU KIELECKIEGO
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materia³ów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bêbnów i pojemników na zu¿yty toner do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych na potrzeby GDDKiA Oddzia³ w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawê artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolno¶l±skiego, grupa zakupowa GZB6
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urz±dzeñ wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
wiêcej: Papier termoczu³y lub tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.