Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Recyklingu - Sp. z o.o. w Jarocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wcr-jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a972945a-cf17-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006229/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCR/ZP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”2. Część I:
Dostawa i ułożenie boksów magazynowych z bloczków betonowych na terenie stacji przeładunkowej w Dobrej Nadziei, gm. Pleszew, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1.
boks magazynowy 1 o długości min. 22,50m, zakończony dwoma ścianami o długości 6,40m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
boks magazynowy 2 o długości min. 22,50m, zakończony dwoma ścianami o długości 6,40m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
wysokość ścian to min. 2,8m,
boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
przestrzenie pomiędzy blokami betonowymi uszczelnić pianką ognioodporną pozwalającą spełnić normę REI 240,
ściany powinny być zbudowane głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
bloczki wykonane z betonu C30/37,
montaż bloczków na zakładkę,
ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania,
w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
boksy ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 1),
transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Dobra Nadzieja, dz. nr 4/8, 6/7, 63-300 Pleszew),
wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
termin wykonania 30/40 dni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111600-7 - Bloki
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”Część II:
Dostawa i ułożenie boksów magazynowych z bloczków betonowych oraz przebudowa istniejących boksów z bloczków betonowych na terenie stacji przeładunkowej
w Mateuszewie, gm. Śrem, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.
a) przebudowa istniejących boksów:
demontaż trzech ścian boksów o długościach 4,0m, 9,0m oraz 6,30m
ułożenie trzech nowych ścian przy wykorzystaniu uprzednio zdemontowanych bloczków o długości 6,40m każda,
wysokość ścian to min. 2,8m,
montaż bloczków na zakładkę,
ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania,
w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
wykonawca ponosi pełen koszt demontażu i ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
boksy ustawić zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 2),
b) ustawienie nowego boksu:
boks magazynowy o długości min. 40,80m, zakończony dwoma ścianami o dł. min. 11,20m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
wysokość boksu to min. 3,60m,
boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
przestrzenie pomiędzy blokami betonowymi uszczelnić pianką ognioodporną pozwalającą spełnić normę REI 240,
ściany powinny być zbudowane głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
bloczki wykonane z betonu C30/37,
montaż bloczków na zakładkę,
ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania, w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
boksy ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 2),
transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Mateuszewo 8, 63-100 Śrem),
wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
termin wykonania 30/40dni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111600-7 - Bloki
4.5.5.) Wartość części: 290000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, Osiedle Kazimierza Wielkiego 9, 56-200 GÓRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010015997
7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9
7.3.4) Miejscowość: GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, Osiedle Kazimierza Wielkiego 9, 56-200 GÓRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010015997
7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9
7.3.4) Miejscowość: GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nabrzeża portowego Jeziora Rajgrodzkiego - etap II
- Roboty budowlane na elewacji biurowca w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44 i ul. Cyganerii 51 wraz z zagospodarowaniem terenu.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Bloki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.