eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witaszyczki"Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Recyklingu - Sp. z o.o. w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wcr-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a972945a-cf17-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006229/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCR/ZP/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”
2. Część I:
Dostawa i ułożenie boksów magazynowych z bloczków betonowych na terenie stacji przeładunkowej w Dobrej Nadziei, gm. Pleszew, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1.
 boks magazynowy 1 o długości min. 22,50m, zakończony dwoma ścianami o długości 6,40m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
 boks magazynowy 2 o długości min. 22,50m, zakończony dwoma ścianami o długości 6,40m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
 wysokość ścian to min. 2,8m,
 boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
 przestrzenie pomiędzy blokami betonowymi uszczelnić pianką ognioodporną pozwalającą spełnić normę REI 240,
 ściany powinny być zbudowane głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
 dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
 bloczki wykonane z betonu C30/37,
 montaż bloczków na zakładkę,
 ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania,
 w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
 boksy ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 1),
 transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Dobra Nadzieja, dz. nr 4/8, 6/7, 63-300 Pleszew),
 wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
 termin wykonania 30/40 dni od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111600-7 - Bloki

4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych oraz przebudową istniejących boksów”
Część II:
Dostawa i ułożenie boksów magazynowych z bloczków betonowych oraz przebudowa istniejących boksów z bloczków betonowych na terenie stacji przeładunkowej
w Mateuszewie, gm. Śrem, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.

a) przebudowa istniejących boksów:

 demontaż trzech ścian boksów o długościach 4,0m, 9,0m oraz 6,30m
 ułożenie trzech nowych ścian przy wykorzystaniu uprzednio zdemontowanych bloczków o długości 6,40m każda,
 wysokość ścian to min. 2,8m,
 montaż bloczków na zakładkę,
 ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania,
 w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
 wykonawca ponosi pełen koszt demontażu i ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
 boksy ustawić zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 2),

b) ustawienie nowego boksu:

 boks magazynowy o długości min. 40,80m, zakończony dwoma ścianami o dł. min. 11,20m każda. W boksie ustawić dwie ściany, wydzielające strefy składowania, o długości 6,40m każda,
 wysokość boksu to min. 3,60m,
 boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
 przestrzenie pomiędzy blokami betonowymi uszczelnić pianką ognioodporną pozwalającą spełnić normę REI 240,
 ściany powinny być zbudowane głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
 dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
 bloczki wykonane z betonu C30/37,
 montaż bloczków na zakładkę,
 ściany boksu powinny stać stabilnie, z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowania, w razie konieczności zastosować podbudowę pod bloczki,
 boksy ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 2),
 transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Mateuszewo 8, 63-100 Śrem),
 wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
 termin wykonania 30/40dni od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111600-7 - Bloki

4.5.5.) Wartość części: 290000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, Osiedle Kazimierza Wielkiego 9, 56-200 GÓRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010015997

7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, Osiedle Kazimierza Wielkiego 9, 56-200 GÓRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010015997

7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.