Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232125/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kepice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f0db99-dae2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014360/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żelice, gm. KępicePrzedmiotem inwestycji jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żelice, gmina Kępice. Budynek należy wykonać jako obiekt wolnostojący, z jedną kondygnacją naziemną, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Wznoszony w technologii tradycyjnej na planie prostokąta, o wym. 18,16 x 14,08 m, z tarasem w przyziemiu, kryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 25o. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Budynek należy wyposażyć w instalacje: wodociągową, c.w.u., c.o., kanalizację sanitarna, elektryczną, mikroinstalację fotowoltaiczną.
W ramach zadania należy również dostarczyć wyposażenie pomieszczenia socjalnego:
- płyta Indukcyjna do zabudowy min. 4 palnikowa o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- piekarnik elektryczny do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- zmywarka do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- okap do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- kuchenka mikrofalowa wolnostojąca – 1 szt.
- meble kuchenne pod wymiar wykonane z płyty laminowanej (dostosowane do założeń projektu) – rząd sza-fek dolnych oraz górnych do sufitu na wolnej od otworów drzwiowych i okiennych ścianie oraz szafek dol-nych na ścianie z oknem, uwzględniające montaż zakupionego w ramach zadania sprzętu AGD. Co najmniej 2 szafki cargo, co najmniej 6 szuflad.
- zlew z baterią jednokomorowy z ociekaczem pasujący do szafki 60 cm.
- 11 x stół o wymiarach min 160x80
- 45 x krzesło tapicerowane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1551020,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 000915G w miejscowości BiesowicePrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 000915G zlokalizowanej na działkach nr 15/3 oraz 96 obr. Biesowice. Prace będą polegały na wykonaniu:
- jezdni o nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szerokości 5 m wykonywana w przekroju ulicznym. Jezdnia łączy się z drogą powiatową nr 1164G i stanowi drogę bez przejazdu,
- chodnika jednostronnego z betonowej kostki brukowej szerokości 1,8 m (szerokość liczona bez krawężnika). Chodnik zostanie połączony z chodnikiem zlokalizowanym wzdłuż drogi powiatowej nr 1164G (realizowanego wg odrębnej dokumentacji projektowej),
- placu do zawracania z betonowej kostki brukowej o wymiarach 12,5 m x 12,5 m zlokalizowanego na końcu projektowanej drogi,
- zjazdów z betonowej kostki brukowej o szerokości dostosowanej do szerokości istniejących bram wjazdowych,
- kanalizacji deszczowej grawitacyjnej dn315mm. Na odcinku drogi, wyznaczonym w projekcie drogowym, zaprojektowano kanalizacje deszczową z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach inwestycji przewidziano przełożenie / wymianę istniejącego rurociągu na odcinku od proj. studni D1 do istniejącego wylotu oraz na odcinku pomiędzy projektowanymi studniami D1 – D2 (przepięcie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej).
- oświetlenia drogowego, które docelowo zostanie połączone z oświetleniem ulicznym drogi powiatowej nr 1164G (oświetlenie na drodze powiatowej realizowane wg odrębnej dokumentacji projektowej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2519106,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO DUGAR Arkadiusz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761352194
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Lema 18
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Kowalski Przedsiębiorstwo Budownictwa ogólnego DUGAR
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Kowalski Przedsiębiorstwo Budownictwa ogólnego DUGAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705623,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073629,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705623,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARAT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420009029
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 16
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HARAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HARAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 705623,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI KĘPICE
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników gminnych na terenie Gminy Kępice
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.