eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinModernizacja placu zabaw i budowa miejsca rekreacji w Gminie Czarnocin.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw i budowa miejsca rekreacji w Gminie Czarnocin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 142

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 6165169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46e3bd62-e35c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw i budowa miejsca rekreacji w Gminie Czarnocin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e3bd62-e35c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052979/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja placu zabaw i budowa miejsca rekreacji w gminie Czarnocin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego postępowania dla 1 części Zamówienia pn. Modernizacja placu zabaw w m. Czarnocin, Zamawiający przewiduje wykonanie robót związanych z utwardzeniem terenu działki nr 1450 w Czarnocinie, na której to znajduję się istniejący plac zabaw. Roboty związane z utwardzeniem terenu przekłada się na wykonanie: obrzeża betonowego z nakładką gumową na ławie betonowej wraz z opornikiem oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
Szczegółowy opis wykonania konstrukcji podbudowy wraz z nawierzchnią poliuretanową znajduje się w Projekcie Budowlanym, który to stanowi załącznik do niniejszego postępowania.

Dostawa oraz montaż urządzeń wchodzących w skład placu zabaw w szczególności: piaskownica, kiwaki, zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa oraz tablica informacyjno – regulaminowa.

Szczegółowy opis wraz z ilością urządzeń, sposobem usytuowania, montażu oraz przykładowymi widokami zaprojektowanych urządzeń, stanowiących wyposażenie wyżej wymienionego placu zabaw, znajdują się w Projekcie Budowlanym, stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 159596,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego postępowania dla 2 części zamówienia pn. Budowa miejsca rekreacji dla dzieci i młodzieży w m. Czarnocin, Zamawiający przewiduje wykonanie robót związanych z utwardzeniem terenu działki nr 1451/2, celem zapewnienia odpowiedniej komunikacji do miejsca rekreacji dla dzieci i młodzieży. Ponadto, przewidziano również dostawę wraz z montażem zaprojektowanych urządzeń, wchodzących w skład placu zabaw. Wyszczególniono urządzenia w szczególności.: piaskownica, karuzela, interakcyjny zestaw ciuchcia, dwustanowiskowe huśtawki wahadłowe, dwustanowiskowe huśtawki typu ważka, dwustanowiskowe kiwaki, dwustanowiskowe kiwaki typu ważka, zestawy zabawowe, tablica informacyjno – regulaminowa, tablice manipulacyjne, ławki oraz piłko chwyty.

Szczegółowy opis wraz z ilością urządzeń, sposobem usytuowania, montażu oraz przykładowymi widokami zaprojektowanych urządzeń, stanowiących wyposażenie niniejszego placu zabaw oraz wykonaniem utwardzenia terenu działki nr 1451/2, znajdują się w Projekcie Budowlanym, który to stanowi załącznik do niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 170769,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402793,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321586070

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 28

7.3.4) Miejscowość: Glina

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211588,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217346,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365

7.3.3) Ulica: ul. Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217346,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin wykonania określony w umowie to 14 tygodni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.