eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykZakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45

1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.branszczyk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749d7cd0-067d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265987/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, obejmujący niżej wymienione pozycje:
1) laptop – 15 sztuk,
2) komputer desktop PC – 14 sztuk,
3) Monitory – 20 sztuk,
4) UTM – 2 sztuki,
5) Serwer wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka,
6) Serwer plików – 1 sztuka
7) UPS – 1 sztuka,
8) Dyski HDD 4 TB do serwera plików – 8 sztuk


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokładne minimalne wymagane parametry techniczne i jakościowe dotyczące sprzętu) zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, na który składają się pliki zawierające specyfikacje techniczne dla poszczególnych kategorii sprzętów, tj.:
Załącznik nr 7a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Laptopy
Załącznik nr 7b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Komputery stacjonarne i oprogramowanie biurowe
Załącznik nr 7c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Monitory
Załącznik nr 7d do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja System bezpieczeństwa UTM
Załącznik nr 7e do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Serwer wraz z oprogramowaniem
Załącznik nr 7f do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Serwer plików
Załącznik nr 7g do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja UPS
Załącznik nr 7h do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja Dyski HDD do serwera plików
2. Wykonawca składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wypełnić danymi i złożyć wraz z ofertą Formularz oferty technicznej, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, na który składają się Formularze oferty technicznej dla poszczególnych kategorii sprzętowych składających się na przedmiot zamówienia, tj.:
Załącznik nr 2a do SWZ_Formularz oferty technicznej_Laptopy
Załącznik nr 2b do SWZ_Formularz oferty technicznej_Komputery stacjonarne i oprogramowanie biurowe
Załącznik nr 2c do SWZ_Formularz oferty technicznej_Monitory
Załącznik nr 2d do SWZ_Formularz oferty technicznej_System bezpieczeństwa UTM
Załącznik nr 2e do SWZ_Formularz oferty technicznej_Serwer wraz z oprogramowaniem
Załącznik nr 2f do SWZ_Formularz oferty technicznej_Serwer plików
Załącznik nr 2g do SWZ_Formularz oferty technicznej_UPS
Załącznik nr 2h do SWZ_Formularz oferty technicznej_Dyski HDD do serwera plików
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji w każdej tabeli „Formularza oferty technicznej” (od 2a do 2h włącznie).
W przypadku braku wskazania nazwy producenta, modelu lub nr katalogowego produktu lub innych pozycji formularza, których wykonawca nie wypełni danymi, a brak będzie danych, których nie da się wyinterpretować z innych załączonych do oferty dokumentów, oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie, w Załączniku nr 2 do SWZ (Formularz oferty technicznej) rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów (np. kart katalogowych, opisów technicznych, specyfikacji sprzętowych lub innych dokumentów), z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia
Na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zawiadamiam, że Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zgodnie z powyższym Zamawiający, unieważnił postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, pod nazwą: Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną złożonej w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285799,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285799,69 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.