Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234329/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska Miasta i Gminy Dubiecko „Mój Rynek” w miejscowości Wybrzeże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10
1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.dubiecko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska Miasta i Gminy Dubiecko „Mój Rynek” w miejscowości Wybrzeże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9203b315-fb98-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110118/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa hali targowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na opracowaniu dokumentacji technicznej, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń oraz wybudowaniu wiaty handlowo-targowej z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Wybrzeże gm. Dubiecko.
1.1. Część nr 1 – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnej z prawem budowlanym, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na realizację robót budowlanych zgodnie z prawem.
1.2. Część nr 2 – realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę), w zakresie robót budowlanych a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu, w tym:
1.2.1. organizacja placu budowy wraz z zapleczem oraz organizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami,
1.2.2. budowa budynku wraz z instalacjami i sieciami,
1.2.3. wykonanie przyłączy i instalacji wraz z robotami naprawczymi,
1.2.4. przygotowanie projektów wykonawczych, pobór próbek i wykonanie badań materiałów budowlanych,
1.2.5. przygotowanie dokumentacji powykonawczej (w tym kosztorysu powykonawczego wraz z tabelą elementów scalonych, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót),
1.2.6. zakończenie budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1264999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1264999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. z siedzibą w Dubiecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952561838
7.3.4) Miejscowość: Dubiecko
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W DUBIECKU
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W DUBIECKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1264999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI DUBIECKO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
- Budowa miejskiego żłobka w Dubiecku
więcej: przetargi DUBIECKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.