eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaRemont drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gmina Warka



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gmina Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 662 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gmina Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24f35368-d7b6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gm. Warka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 789959,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gmina Warka ”. Zadanie realizowane będzie w oparciu o:
Zgłoszenie wykonywania robót budowlanych z dnia 05.07.2023 r. polegających na: „ Remoncie drogi gminnej nr 161015W w miejscowości Hornigi, gmina Warka (zlokalizowanej na działce nr 28/1 w Hornigach) w istniejącym pasie drogowym. Długość remontowanej drogi wynosi 1366 m.

Zadanie realizowane będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Droga gminna o nr 161015W przewidziana do remontu znajduje się w miejscowości Hornigi w gminie Warka. Odcinek przewidziany do remontu posiada długość 1366 m od km 0+325 do km 1+691, o przekroju 1/2 w znacznym stopniu zdegradowany. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o znacznym stopniu zdegradowania, o szerokości zmiennej od 4,5 m do 5,0 m, obustronne pobocza gruntowe w złym stanie technicznym o szerokości 0,75 m, . Odwodnienie drogi realizowane jest za pomocą rowów i przepustu, które znajdują się w złym stanie technicznym.
Lokalizacja inwestycji
Remont realizowany będzie na działce: 28/1, obręb 0012 Hornigi.

Zakres
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna o szerokości od 4,5 m do 5,0 m i długości 1366 m o przekroju 1/2 oraz odtworzone zostaną pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa naturalnego, wzdłuż remontowanego odcinka. Wyremontowany zostanie przepust pod drogą oraz odtworzone zostaną rowy. Ustawione zostanie nowe oznakowanie pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.

Pozostałe zapisy zostały zawarte w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874606,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956129,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874606,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521 04 21 928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Geodezja - nieznany na etapie składania ofert
Przepusty - nieznany na etapie składania ofert
Pobocza - nieznany na etapie składania ofert


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874606,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.