eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boles³awModernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie



Og³oszenie z dnia 2022-08-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Boles³aw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ul. G³ówna 58

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boles³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6424501, 32 6424071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaboleslaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d973d2d1-1319-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00290585

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025492/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale XVII niniejszej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Formaty plików wykorzystywane przez Wykonawców: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:.zip,.7z. W¶ród formatów powszechnych, a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanych PadES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Zaleca siê, aby komunikacja w Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu. Oferta powinna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegó³owe informacje w tym zakresie okre¶lono w rozdz. XVII i XVIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Boles³aw, ul. G³ówna 58,32-329 Boles³aw; dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Gminy Boles³aw: adres e-mail: iod@gminaboleslaw.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Boles³awiu”, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. zgodnie z ustawa Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – RODO) [ Dz. U. UE. L. z 2016r.Nr 119, str. 1 z pó¼n. zm.]: - w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 w/w rozporz±dzenia wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75 Pzp).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp postêpowanie o udzielenie zamówienia, zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie”. Zadanie realizowane bêdzie w zakresie wskazanym w przedmiarze robót, na podstawie dokumentacji projektowej oraz pozwolenia na budowê: Decyzja nr 472/2018 z dnia 06.07.2018 r. Czê¶æ zakresu wykazanego w dokumentacji projektowej, dotycz±cego instalacji wewnêtrznej elektrycznej i gazowej, zosta³a zrealizowana w poprzednich latach.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) wymianê istniej±cych dwóch kot³ów gazowych na jeden kocio³ gazowy wisz±cy, kondensacyjny z zamkniêt± komor± spalania o mocy 90 kW,
2) wykonanie technologii kot³owni gazowej,
3) wymianê drzwi wewnêtrznych na przeciwpo¿arowe, stalowe, ciep³e EI60 z bezklamkowym zamkniêciem od wewn±trz pomieszczenia, otwieraj±ce siê z kot³owni pod naciskiem, szeroko¶æ przej¶cia min. 90 cm – 2 szt.,
4) wymianê okien na EI 60, jednoramowych, szklonych zestawem dwukomorowym, niskoemisyjnym o wspó³czynniku przenikania ciep³a conajmniej 0,9 W/m2K, rozwieralno-uchylne – 3 szt.,
5) czê¶ciow± przebudowê instalacji gazowej, kanalizacji, zimnej wody,
6) wykonanie przewodu kominowego koncentrycznego (powietrzno-spalinowego) fi 100/150 mm w istniej±cym szachcie kominowym z czerpnio-wyrzutni± systemow±,
7) uruchomienie kot³owni z przeprowadzeniem niezbêdnych badañ, odbiorów i prób,
8) przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiaj±cego z obs³ugi zamontowanych urz±dzeñ, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.
9) zagwarantowanie autoryzowanego serwisu zainstalowanego kot³a gazowego, na czas udzielonej przez Wykonawcê gwarancji,
10) opracowanie dokumentacji powykonawczej (wersja papierowa 2 – egz.), zawieraj±cej m.in. dokumenty potwierdzaj±ce zastosowanie materia³ów atestowanych, zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami (aprobaty i atesty techniczne, certyfikaty zgodno¶ci, deklaracje zgodno¶ci z PN).
Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawieraj±, za³±czone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333200-2 - Instalowanie gazomierzy

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45333100-1 - Instalowanie urz±dzeñ regulacji gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
A. cena – waga kryterium 60 %
B. gwarancja na kocio³ gazowy – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „cena” A(x) – 60 pkt.
A(x) = (cena najni¿sza brutto*)/( cena oferty ocenianej brutto) x 60 pkt
(* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu)
2) Kryterium „gwarancja na kocio³ gazowy” – B(x) – 40 pkt.
W kryterium B(x) – gwarancja na kocio³ gazowy zostanie przyznana nastêpuj±ca liczba punktów:
a) 24 miesi±ce (minimalny wymagany termin gwarancji) 0 pkt.
b) 60 miesiêcy 40 pkt.
Uwaga
Zaoferowany okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. Maksymalny oceniany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 40. W przypadku zaoferowania gwarancji innej ni¿ liczba miesiêcy wskazana w pkt 2) litera a) i b) (wielko¶æ po¶rednia), Wykonawca otrzyma liczbê punktów wskazan± dla gwarancji ni¿szej.
3. £±czna ocena oferty.
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punków we wszystkich kryteriach wg wzoru:
W(x) = A(x) + B(x)
gdzie:
W(x)- wska¼nik oceny oferty,
A(x)- ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „cena”
B(x)- ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „gwarancja na kocio³ gazowy”
4. Zgodnie z art. 248 ust. 4 Pzp, w przypadku:
1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2) niniejszego ustêpu, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert tj. otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
6. Cena ofertowa brutto bêdzie traktowana jako wynagrodzenie kosztorysowe.
7. W toku badania i oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy na podstawie art. 223 ust.1 Pzp, mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
8. Zamawiaj±cy poprawi ofertê, zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp.
9. Zamawiaj±cy wyznacza Wykonawcy, w którego ofercie wyst±pi omy³ka, o której mowa w art.223 ust.2 pkt 3 Pzp, odpowiedni termin na wyra¿enie zgody na poprawienie w ofercie omy³ki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje siê za wyra¿enie zgody na poprawienie omy³ki.
10. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci wskazane w art. 226 ust. 1 Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na kocio³ gazowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osob± zdoln± do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci:
- osob± do pe³nienia funkcji: Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ gazowych,* lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 6 do SWZ,
* w rozumieniu przepisów Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) posiada wiedzê i do¶wiadczenie:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji kot³owni o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 130.000,00 z³ brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców, zgodnie z art. 117 ust. 1 Pzp.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 2 ppkt. 4), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp – Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wy¿ej wymienione o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem - Za³±cznik nr 5 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz z³o¿onych w danym postêpowaniu ofert;
2) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
4) Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
5) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale XIII pkt. 2 ppkt. 2), 3) i 4), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozdzia³em XIII pkt 3 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SWZ
2) Kosztorys ofertowy (uproszczony) sporz±dzony przez Wykonawcê zgodnie z za³±czonym przedmiarem robót – Za³±cznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa - zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym).
3) Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza (je¶li dotyczy):
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu.
c) powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego do dyspozycji Wykonawcy niezbêdne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy) – Za³±cznik nr 3 do SWZ. Zobowi±zanie to potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów.
6) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wysoko¶æ wadium w kwocie - 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100gr)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, zgodnie z art. 97. ust. 7 Pzp, tj:
a) w pieni±dzu,
b) w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwo³alnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie),
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwo³alnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie),
d) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu przyjmuje siê uznanie rachunku bankowego Zamawiaj±cego kwot± wadium.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Boles³aw, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: „Wadium – Modernizacja kot³owni w budynku remizy OSP w Krzykawie”.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w pkt 2 litera b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 litera b) – d), powinno byæ nieodwo³alne i musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu bezwarunkow± wyp³atê na jego pierwsze pisemne ¿±danie kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków.
8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium s± okre¶lone w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII pkt 1 ppkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w wyniku:
1) zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji:
- d³ugotrwa³ych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, tj. wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologi± ich wykonania. Warunek zostanie spe³niony w przypadku wyst±pienia ci±g³ych opadów atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych przez min. 5 dni,
- konieczno¶ci wykonania robót nie zwi±zanych w inwestycj±, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, je¿eli roboty te uniemo¿liwiaj± jednoczesn± realizacjê przedmiotu zamówienia,
- konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: zgód, pozwoleñ w³a¶ciwych organów. W tym przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony o czas niezbêdny do pozyskania odpowiednio zgód lub pozwoleñ,
- konieczno¶ci wykonania robót zamiennych o pracoch³onno¶ci wiêkszej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania lub robót dodatkowych,
- wyst±pienia si³y wy¿szej okre¶lonej w § 16 ust. 2, która uniemo¿liwi³a wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie,
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powy¿szych sytuacji, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany pisemny wniosek, wskazuj±cy liczbê dni opó¼nienia w wykonaniu przedmiotu umowy,
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia bêd±cego wynikiem:
- rozliczenia kosztorysowego,
- zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
- konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych, a których wykonanie jest konieczne lub zaniechanych,
3) zmiany osób wymienionych w §3 ust. 1 umowy,
4) zmiany osób wymienionych w §4 ust. 1 umowy,
- zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, okre¶lone w SWZ,
5) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
Jednak¿e, gdyby Wykonawca chcia³by odbyæ wizjê lokaln± lub zapoznaæ siê z dokumentacjê znajduj±c± siê u Zamawiaj±cego, nale¿y skontaktowaæ siê z osobami wyznaczonymi do komunikowania siê
z Wykonawcami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.