eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPrzygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: Pogodne Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: Pogodne Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: Pogodne Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497619a4-3715-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Artykuły informacyjne i promocyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.127.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64454,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1 maskotki Miś UśMich
2. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załącznikach nr 2.1 do SWZ- FORMULARZ CENOWY.
3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o Księgę Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta (https://um.suwalki.pl/mieszkaniec/dla-mieszkanca,57/pogodne-suwalki,2609) projektów graficznych zamawianych artykułów zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 5515 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 2 pozostałe materiały promocyjne.
2. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załącznikach nr 2.2 do SWZ- FORMULARZ CENOWY.
3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o Księgę Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta (https://um.suwalki.pl/mieszkaniec/dla-mieszkanca,57/pogodne-suwalki,2609) projektów graficznych zamawianych artykułów zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03417000-6 - Wióry drzewne

18331000-8 - Koszulki

18412000-0 - Odzież sportowa

18424000-7 - Rękawice

18443320-5 - Czapki

18930000-7 - Worki i torby

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

30237280-5 - Akcesoria zasilające

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

39221120-4 - Filiżanki i szklanki

39225600-1 - Świece

39225710-5 - Butelki

39292400-9 - Przybory do pisania

39295200-8 - Parasole

39514100-9 - Ręczniki

4.5.5.) Wartość części: 58939,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki” w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy.
Do upływu terminu składania ofert na tą część wpłynęły 2 oferty złożona przez:
Numer oferty Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją Cena brutto Termin realizacji
1 PLUSZAK Jadwiga Zdyb
Chwałki 191
27-600 Sandomierz C
T
Razem -------- 6 784,50 zł 10 dni (rob)
2 PPHU LIR Elżbieta Zajet
ul. Grunwaldzka 2
82-300 Elbląg C
T
Razem 60,00
40,00
100,00 18 450,00 zł 21 dni

Miasto Suwałki na realizację części 1 postępowania przeznaczyło kwotę 6 800,00 zł brutto. Ponieważ oferta PPHU LIR Elżbieta Zajet, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy część 1 postępowania zostaje unieważniona.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72074 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108445 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72074 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383696335

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72074 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.