Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 26 94
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 26 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6029073c-3c7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6029073c-3c7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa specjalistyczna -medyczna
1.3.2 Warsztaty z integracji międzypokoleniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „CUS w Gminie Opole Lubelskie w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS. 271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184812,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osóbw zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału
CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora
Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin
zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: dla minimum100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 75 godzin od dnia podpisania umowy do
28.02.2022 r., 100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku, 25 godzin od 01.01.2023
roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 31333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Usługi integracyjne o zakresie:W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie warsztatów z
integracji międzypokoleniowej na temat starości i starzenia się kierowanych do różnych grup
wiekowych bez limitu osób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić działania międzypokoleniowe
z udziałem osób starszych na rzecz rozwoju wiedzy młodszych pokoleń, np. lekcje historii,
pogadanki edukacyjne, itp. w wymiarze łącznym 375 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w
podziale:
a) 150 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 180 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 45 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30625 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 12.11.2021 r. godz. 10:00
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 12.11.2021 r. godz. 10:00 (dotyczy wszystkich wyodrębnionych części).
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 12.11.2021 r. godz. 10:00 (dotyczy wszystkich wyodrębnionych części).
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 12.11.2021 r. godz. 10:00 (dotyczy wszystkich wyodrębnionych części).
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część IV: Usługi integracyjne.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.