Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242278/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stegna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b8314f-e068-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051677/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIIR-Z.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81447,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bronowanie terenu plaż Gminy Stegna1.1W ramach wykonywanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ośmiokrotnego bronowania terenu plaż Gminy Stegna,
1.2 Bronowanie należy przeprowadzić tzw. broną ciężką, tak aby na terenie plaży nie pozostały odpady o długości przekraczającej 40 cm
1.3 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych przy bronowaniu, w tym karp i pni drzew.
1.4 Termin wykonania usługi ustala się:
I etap: od 22.04.2024 r. do 28.04.2024 r. – na całej długości plaż gminy Stegna od zejścia nr 90 (Mikoszewo) do zejścia nr 64 (Stegna) – około 11500 mb,
II etap: od 06.05.2024 r. do 12.05.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
III etap: od 20.05.2024 r. do 26.05.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
IV etap: od 17.06.2024 r. do 23.06.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
V etap: od 08.07.2024 r. do 14.07.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
VI etap: od 22.07.2024 r. do 28.07.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
VII etap: od 05.08.2024 r. do 11.08.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9, około 3700 mb,
VIII etap: od 19.08.2024 r. do 25.08.2024 r. – na wszystkich terenach wskazanych w Załączniku nr 9 , około 3700 mb,
1.5 O zakończeniu usługi objętej zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego.
1.6 Usługę bronowania wszystkich plaż należy wykonać we wskazanym terminie. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszczalne jest wykonanie konkretnego etapu w innym terminie.
1.7 W przypadku bronowania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni bronowanej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą.
1.8 Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca.
1.9 Przy wykonywaniu usługi bronowania od 22.04.2024 r. do 23.06.2024 r. (pkt 1.4 a - powyżej) należy wykonać również prace dodatkowe polegające na zepchnięciu nadmiaru piasku w przejściach przez wydmy, na zejściach nr 90, nr 87 i nr 88 w Mikoszewie, oraz zejściach nr 80, 79A, 79 oraz 78 w Jantarze i każdorazowo w przypadku wystąpienia sytuacji nagromadzenia piachu ( max. 2 razy)
1.10 Przy wykonywaniu robót na zejściu nr 88 w miejscowości Mikoszewo należy rozłączyć ułożony w tym miejscu pas transmisyjny w dwóch miejscach a następnie po zepchnięciu nadmiaru piasku ułożyć go ponownie w tym samym miejscu i połączyć go ponownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
4.5.5.) Wartość części: 23728,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mechaniczne przesiewanie plaż Gminy Stegna1.1 Szczegółowy zakres usługi obejmuje maszynowe przesiewanie piasku o głębokości do 25cm z usunięciem wszelkich zanieczyszczeń z plaż w miejscowościach:
1) Stegna - łączna dł. plaży 1200 mb, (600 mb w każdą stronę od portu rybackiego)
2) Junoszyno - łączna dł. plaży 500m, (125 mb w każdą stronę od zejścia nr 75 oraz od 50 mb za zejście nr 74 do 50 mb za zejście nr 73)
3) Jantar - łączna dł. plaży 1000 mb, (500 mb w każdą stronę od portu rybackiego)
4) Jantar Leśniczówka - łączna dł. plaży 400m, (200 mb w każdą stronę od zejścia nr 84)
5) Mikoszewo - łączna dł. plaży 1000m, (licząc od 100m od zejścia nr 90 w kierunku wschodnim)
1.2 Łączna długość przesiewanych odcinków plaż we wskazanych powyżej miejscowościach Gminy Stegna wyniesie około 4000 mb.
1.3 Mapa z zaznaczeniem odcinków plaż do maszynowego przesiewania piasku stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
1.4 Zamawiający planuje wykonanie łącznie 3 cykle przesiewania w miejscowościach Gminy Stegna wskazanych w pkt. 1.1
1.5 Zamawiający wstępnie zleca wykonanie usługi przez Wykonawcę w określonych poniżej terminach:
1) I cykl usług 27.05.2024 r. – 02.06.2024 r. na całym terenie przesiewania plaż
2) II cykl usług 01.07.2024 r. – 07.07.2024 r. (na całym terenie przesiewania plaż z wyłączeniem miejscowości Junoszyno i Jantar Leśniczówka)
3) III cykl usług 29.07.2024 r. – 04.08.2024 r. (na całym terenie przesiewania plaż z wyłączeniem miejscowości Junoszyno i Jantar Leśniczówka)
1.6 Terminy wyszczególnione w punkcie powyżej mogą ulec zmianie ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne na podstawie pisemnego polecenia Przedstawiciela Zamawiającego,
1.7 W przypadku mechanicznego przesiewania w dniach 27.05.2024 r. – 02.06.2024 r. usługę należy przeprowadzić na terenie wyznaczonym w załączniku nr 9 do SWZ.
1.8 W przypadku przesiewania plaży w okresie od 01.07.2024 r. do 04.08.2024 r. od ogólnej powierzchni przesianej plaży w miejscowościach Stegna i Jantar należy odliczyć około
2.000 m2 terenu zajmowanego przez punkty prowadzące działalność usługową.
1.9 W przypadku przesiewania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni przesianej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą.
1.10 W przypadku działania Siły Wyższej lub w ramach posiadanych środków finansowych, Zamawiający może zlecić Wykonawcy usługę dodatkową,
1.11 Miejsce składowania odsianego urobku Zamawiający i Wykonawca ustalają na skrajach przesiewanego odcinka plaży w danej miejscowości w okolicach podstawy wydmy.
1.12 Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
4.5.5.) Wartość części: 57719,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ROLNICZE USŁUGI BUDOWLANE TRANSPORTOWE Adam Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792031880
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Drewnica
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-22 do 2024-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93587,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93587,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93587,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792153413
7.3.3) Ulica: Gdańska
7.3.4) Miejscowość: Stegna
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Wielobranżowa Marek Miernikiewicz - Wynajem Ciągnika
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93587,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-27 do 2024-08-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.