Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244953/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klisino 100
1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774857593
1.5.8.) Numer faksu: 774857593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społęcznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powaitu Głubczyckiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a17a374-011a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487625,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"w zakresie:
Zadanie nr 1 Remont dźwigu osobowego w DPS w Klisinie
Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac :
- roboty budowlane: demontażowe, spawanie stali profilowanej, wymiana kotew mocujących,
- roboty instalacyjne: dostosowanie do potrzeb zasilania urządzenia dźwigowego,
- montaż i dostawa urządzenia dźwigowego,
- odbiór urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 129889,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"w zakresie:
Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w DPS w Klisinie
Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac:
- budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,79 kWp.
- monitoring instalacji fotowoltaicznej, montaż urządzenia do zdalnej transmisji i monitoringu,
- w poz. 11 przedmiaru robót należy dodatkowo skalkulować przystosowanie tablicy rozdzielczej do podłączenia instalacji fotowoltaicznej
- w poz. 17 przedmiaru robót należy dodatkowo skalkulować wykonanie wykopów pomiędzy instalacja fotowoltaiczną a rozdzielnią
- uruchomienie instalacji, przyłączenie jej do sieci elektroenergetycznej, wykonanie wszelkich niezbędnych czynności w zakresie uzgodnień z właściwym terenowo organem ds. energetycznych, wykonanie uzgodnień, pozwoleń, odbiorów z zakładem Energetycznym
- wykonawca opracuje dokumentację techniczną powykonawczą, wykona pomiary i inwentaryzację geodezyjną instalacji 49,79 kWp
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.
- zgłoszenie instalacji do Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Głubczycach
- Wykonawca przeszkoli użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 227777,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"w zakresie:
Zadanie nr 3 Wykonanie instalacji powietrznych pomp ciepła w DPS w Klisinie
Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót, dokumentacji projektowej/technicznej
Zakres prac:
- technologia pomp ciepła: pompy ciepła powietrze woda typu Split
- montaż zaworów, czujników,
- wykonanie rurociągów,
- wykonanie izolacji rurociągów,
- roboty budowlane: przebicia otworów, rozbieranie nawierzchni z kostki kamiennej, wykopy liniowe, fundamenty blokowe, montaż kostki brukowej,
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru, dokumentacji projektowej/ technicznej oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 129958,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192132,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218883,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192132,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energetyka Solarna Ensol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391929529
7.3.3) Ulica: Piaskowa 11 47-400 Racibórz
7.3.4) Miejscowość: 47-400 Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192132,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.