Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186046/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej-3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WARSZAWA-URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamiany 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-786
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozursynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozursynow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej-32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5be763-e0b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00139143/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych aparatury medycznej i laboratoryjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.U.ZAP/3318/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53160,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 831,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 330,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1330,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 594,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 594,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 427,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 475,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3740,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5217,70 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2138,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2112,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4620,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 11856,24 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 10335,60 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3187,65 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej ilaboratoryjnej w SPZOZ Warszawa Ursynów zgodnie z:
1) ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.,
2) informacjami określonymi przez producenta urządzeń w instrukcjach serwisowych producenta danego sprzętu.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji z podziałem na 17 pakietów zawiera
załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rzeczywistych ilości zamawianych usług w
stosunku do szacunkowej ilości potrzeb zawartej w załączniku do umowy, nie więcej jednak niż o 40%, co spowoduje
odpowiednie zmniejszenie wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3682,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp - Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5175,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5175,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5175,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5222709842
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5175,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRIDIAN POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5212983607
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRIDIAN POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5212983607
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp - Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10108,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10108,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1131080431
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10108,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUSCH & LOMB POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5252810445
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED SYSTEMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7831826485
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego i testów specjalistycznych sprzętu RTG dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.