eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew"Remonty dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remonty dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwardyjska 10

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdsochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdbip.powiatsochaczew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_sochaczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remonty dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66765e3a-dc58-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070769/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.DT3.252.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia (zwanym dalej także „przedmiotem umowy”) są zadania polegające na remoncie dróg powiatowych na terenie powiatu sochaczewskiego, tj.:
1. Remont drogi powiatowej nr 3839W Brzozów – Wieniec w km 0+150 – 4+150 dł. 4,0 km (na terenie gminy Iłów)
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Sfrezowanie istniejącej jezdni;
• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
• Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 125 kg/m2 na powierzchni 20 000,00 m2;
• Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 20 000,00 m2;
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 7916 m2;
• Wykonanie regulacji wysokościowej nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej lub betonu.
2. Remont drogi powiatowej nr 3811W Brzozów – Sewerynów w km 0+050 – 2+890 dł. 2,84 km (na terenie gminy Iłów)
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Sfrezowanie istniejącej jezdni;
• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
• Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 125 kg/m2 na powierzchni 14 200,00 m2;
• Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 14 200,00 m2;
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 5620 m2;
• Wykonanie regulacji wysokościowej nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej lub betonu.
3. Remont drogi powiatowej nr 6915W Piotrkówek - Iłów w km 5+131 – 6+457 dł. 1,326 km (na terenie gminy Iłów)
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Sfrezowanie istniejącej jezdni;
• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
• Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 100 kg/m2 na powierzchni 6630,00 m2;
• Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 6630,00 m2;
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 2616 m2;
• Wykonanie regulacji wysokościowej nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej.
4. Remont drogi powiatowej nr 3819W Rybno - Jasieniec w km 5+430 – 6+150 i 6+630 – 7+475 dł. 1,565 km (na terenie gminy Rybno)
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Sfrezowanie istniejącej nawierzchni o śr. gr. 2 cm;
• Rozebranie zniszczonych krawędzi jezdni;
• Wykonanie/odtworzenie podbudowy pomocniczej i zasadniczej na krawędziach jezdni;
• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
• Wykonanie warstwy wiążącej grub. 5 cm, z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3, o powierzchni 9609,1 m2;
• Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z mieszanki SMA 11, o powierzchni 9390,00 m2;
• Ścinkę i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 3130 m2;
• Wykonanie regulacji wysokościowej istniejących zjazdów.
5. Remont drogi powiatowej nr 3838W Budy Stare – Młodzieszyn (do DK nr 50) dł. 1,61 km (na terenie gminy Młodzieszyn)
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Sfrezowanie istniejącej jezdni;
• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
• Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 100 kg/m2 na powierzchni 8050,00 m2;
• Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 8050,00 m2;
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 3220 m2.
Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zadanie polegać będzie na remontach odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego. Drogi te są w stanie technicznym zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników, nie spełniają obowiązujących warunków technicznych i nośności, co zakłóca spójność sieci drogowej na terenie powiatu. Cel: poprawa jakości (stan technicznego), czasu i bezpieczeństwa dojazdu dla służb na miejsce akcji i mieszkańców do obiektów użyteczności publicznej oraz dojazdu do CPK.
Z uwagi na ściśle określone zasady i warunki otrzymania dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający uwzględnia poniższe zapisy związane z warunkami wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawców:
a) w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy – zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udział własnego w planowanej wartości Inwestycji; dofinansowanie wypłacone po zakończeniu realizacji Inwestycji;
b) w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy – wypłata dofinansowania w dwóch transzach – pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, druga – po zakończeniu realizacji Inwestycji:
• pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania,
• druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania.
c) w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy, na podstawie więcej niż jednej umowy, wypłata dofinansowania w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji Inwestycji:
• pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20 % dofinansowania,
• druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 % dofinansowania,
• trzecie transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania.
d) udział własny powinien być wypłacony przed wypłatą dofinansowania Wykonawcy.
e) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z dofinansowani, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po odbiorze końcowym Inwestycji przez Zamawiającego.
f) najpóźniej do dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, określający m.in. przedział czasowy trwania inwestycji oraz podział finansowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7494397,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10728037,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7494397,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: Gawłowska 179a

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7494397,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.