Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00059637/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00089696/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00097851/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00102264/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektroakustycznego oraz instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: AKADEMIA MUZYCZNA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zacisze, 3
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-025
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@am.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aea3fb1c-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektroakustycznego oraz instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea3fb1c-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu elektroakustycznego oraz instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/AM/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektroakustycznego oraz instrumentów i akcesoriów muzycznych o parametrach opisanych w załącznikach nr 3, 4 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zwane dalej w treści SWZ, zadaniami, tj.:
2.1. Zadanie nr 1, którego zakres obejmuje dostawę sprzętu elektroakustycznego dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: formularz cenowy (dotyczy zadania nr 1, 2)
3.2. Załączniku nr 3 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 1),
3.4. Załączniku nr 5 A do SWZ: wzór umowy (dotyczy zadania nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32343000-9 - Wzmacniacze
4.5.5.) Wartość części: 354348,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektroakustycznego oraz instrumentów i akcesoriów muzycznych o parametrach opisanych w załącznikach nr 3, 4 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zwane dalej w treści SWZ, zadaniami, tj.:
2.1. Zadanie nr 2, którego zakres obejmuje dostawę instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: formularz cenowy (dotyczy zadania nr 1, 2)
3.2. Załączniku nr 4 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 2),
3.3. Załączniku nr 5 B do SWZ: wzór umowy (dotyczy zadania nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 399246,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349197,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349197,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Ducki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 825-169-19-68
7.3.3) Ulica: ul. Śreniawitów 2/64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349197,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398495,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398495,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398495,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Muzyczna ACCORD Włodzimierz Piesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6730017080
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398495,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.