eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MosinaRemont jezdni i chodnika w ciągu ul. Wawrzyniaka w Mosinie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jezdni i chodnika w ciągu ul. Wawrzyniaka w Mosinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mosina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont jezdni i chodnika w ciągu ul. Wawrzyniaka w Mosinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1881c9-2a6f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008928/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Remont jezdni i chodnika w ciągu ul. Wawrzyniaka w Mosinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 835631,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.1. Remont jezdni i chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2466P na odcinku ul. Wawrzyniaka od skrzyżowania z sygnalizacją świetlną na ul. Mostowej do ul. Niezłomnych w miejscowości Mosina polegający na:
a) remoncie nawierzchni jezdni wraz z wymianą podbudowy,
b) remoncie nawierzchni chodnika z zastosowaniem kostki z rozbiórki,
c) remoncie nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych,
d) remoncie istniejących krawężników,
e) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego na nowo wykonanej nawierzchni z wyłączeniem istniejącego przejścia dla pieszych przy ul. Dworcowej,
f) wprowadzenie nowej organizacji ruchu dot. zmiany lokalizacji przejścia dla pieszych przy ul. Dworcowej,
g) przebudowie istniejącego zjazdu publicznego.

wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą oraz ochroną geodezyjnych punktów poligonowych.

1.1.2. Przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia należy do obowiązku Zmawiającego. Wszelkie koszty będące wynikiem wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu jest opracowywany przez Zamawiającego i zostanie przedłożony Wykonawcy robót wraz z zatwierdzeniem po jej uzyskaniu. Przewidywany termin uzyskania zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu to 15 października 2021r. Do czasu uzyskania zatwierdzenia Wykonawca zobowiązuje się do wstrzymania rozpoczęcia robót budowlanych.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
1.2.1 przedmiar robót - załącznik nr 4a,
1.2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b,
1.2.3. dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do zgłoszenia z dnia 22.10.2018r. nr AB.6743.13.138.2018.XXI, w tym wytyczne Zamawiającego - załącznik nr 4c,
1.2.4. projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785727,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875534,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785727,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych Marek Dachtera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630023810

7.3.3) Ulica: ul. Księdza Ignacego Posadzego 5B

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-040

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785727,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.