Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 112
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/ 843 40 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pgkslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pgkslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-face6feb-316a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/T/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony w szacunkowej ilości ok. 350 Mg rocznie wraz z usługą ich sukcesywnego odbioru/transportu z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Bierkowie do miejsca ich zagospodarowania i poddania ich procesom odzysku i/lub unieszkodliwiania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów o kodzie 16 01 03, szacunkowa ilość określona w pkt powyżej, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia łącznej ilości o maksimum 30%.
Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie
Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy o udzielenie zamówienia. 3. Odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania
Odpadów w Bierkowie – Bierkowo 120. 4. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt. Załadunek odpadów o kodzie 16 01 03 leży po stronie Zamawiającego. Środki
transportu, których użyje Wykonawca muszą być dostosowane do załadunku za pomocą ładowarki. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz obowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania
prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy - od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399998,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gumeko Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589-20-10-498
7.3.3) Ulica: Gdyńska 68
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ogłoszenie o zamówieniu 2021/BZP 00239878/01 z dnia 21.10.2021 r.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów z obiektów administrowanych przez Mareckie Inwestycje Miejskie.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jastrzębia oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych i opakowaniowych.
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2025 roku
- Odbiór odpadów komunalnych w latach 2025-2026
- Świadczenie usług usuwania, w tym transportu i utylizacji, odpadów niebezpiecznych i medycznych i innych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.