eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojecświadczenie usługi "sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usługi „sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grojec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmilon@pzolgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c20e48d-0513-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usługi „sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c20e48d-0513-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046177/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOL.ZP.262a.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi „sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu” w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo - Leczniczych w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, Grojec 32-615 – w sposób sprawny, dokładny i terminowy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2021 r. poz. 2245). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży potwierdzenie wpisu do bazy BDO w zakresie transportu.
3.Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z procedurą przewozu odpadów medycznych wg zasad ADR, a także wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia, zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady.
4.Firma transportująca jest zobowiązana do przestrzegania poniższych norm:
a) musi zostać wpisana do odpowiedniego rejestru oraz otrzymać indywidualny numer rejestrowy od Marszałka Województwa;
b) dostarczenie odpadów medycznych do miejsca ich utylizacji;
c) zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wykonywania usług. Wiąże się to z obowiązkiem podjęcia wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, te z kolei należy dostosować do możliwych do przewidzenia zagrożeń.
5.Pojazdy stosowane do przewożenia odpadów muszą spełniać wymagania przepisów ADR.
6.Osoby zajmujące się przewozem odpadów niebezpiecznych muszą być odpowiednio przeszkolone, czyli posiadać dowód o odbytym szkoleniu t.j. zaświadczenie ADR.
7.Odbiorca odpadów jest zobowiązany do:
a) systematycznego odbioru odpadów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
b) każdorazowego potwierdzenia odbioru odpadów medycznych dokumentem zgodnym z przepisami aktualnie obowiązującymi w tym zakresie;
c) wyboru instalacji unieszkodliwiania położonej w województwie małopolskim. Zaoferowana instalacja jest eksploatowana oraz spełnia standardy emisyjne zgodnie z przepisami ochrony środowiska;
d) oświadcza, że spełnia wszystkie wymagane przepisami warunki dla prowadzenia działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów;
e) posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych oraz ich składowania;
f) przetransportowania odpadów do właściwego miejsca ich utylizacji odpowiednio przystosowanym pojazdem z udziałem przeszkolonego personelu i z zachowaniem obowiązujących przepisów o przewozie drogowym materiałów niebezpiecznych;
g) ponosi wszelką odpowiedzialność związaną z zagrożeniem epidemiologicznym z tytułu transportu odpadów niebezpiecznych do odpowiedniego miejsca utylizacji;
h) z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem odpadów i ciążą na nim obowiązki dalszego postępowania zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów Wykonawcy przenosi na Wykonawcę odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami.
8.Świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa:
a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 699 ze zm.),
b) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.),
c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10),
d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1975),
e) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2245 ze zm.),
f) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. z 2015 r. poz. 1116),
g) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 ze zm.).
9.Wymagania dodatkowe stawiane względem całego przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi przez Specjalistę ds. epidemiologii,
b) w celu umożliwienia przeprowadzenia kontroli Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na życzenie Zamawiającego odpowiednich dokumentów oraz udzielania wszelkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji usługi,
c) wszelkie uwagi dotyczące jakości wykonywania usługi, Zamawiający zgłasza do koordynatora-przedstawiciela Wykonawcy (osoba uprawniona do kontaktów w sprawie realizacji umowy) pisemnie lub drogą elektroniczną,
d) za wszelkie nieprawidłowości związane z wykonywaniem usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed Zamawiającym i innymi jednostkami kontroli,
f) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie prac związanych z odbiorem i transportem odpadów medycznych z terenu Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu był wykonywany przez osobę/osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. W celu udokumentowania wypełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu na jego wezwanie oświadczenia o zatrudnieniu osób (min. 1), wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272224,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306183,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272224,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272224,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-14 do 2024-07-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.