Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242940/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2022/BZP 00271926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00271954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1240R i nr 1265R z budową nowych przejść dla pieszych oraz przebudowa istniejącego przejścia w ciągu drogi powiatowej nr 1250R w km 1+924
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172404500
1.5.8.) Numer faksu: 172404509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1240R i nr 1265R z budową nowych przejść dla pieszych oraz przebudowa istniejącego przejścia w ciągu drogi powiatowej nr 1250R w km 1+9242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2bfa661-332a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001812/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa oraz budowa trzech przejść dla pieszych wraz z obszarem ich oddziaływania w ciągu dróg powiatowych nr 1250R, 1240R i 1265R
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242940/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2027410,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowy zakres robót związanych z przebudową przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1250R Kuryłówka – Kolonia Polska - Cieplice (gr. pow.) w km 1+924 stanowi:Urządzenie istniejącego przejścia dla pieszych w 1+924 przez poziome (malowanie przejścia farbą chlorokauczukową grubowarstwową w kolorze biało –czerwonym, wykonanie progów dudniących z mas chemoutwardzalnych grubowarstwowych). oznakowanie pionowe - zakup i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Wstawienie kostki integracyjnej żółtej dla niewidomych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączony do SWZ projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121159,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowy zakres robót związanych z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1240R Wola Zarczycka – Nowa Sarzyna w związku z budową nowego przejścia dla pieszych w km 4+386 stanowi:Przebudowę odcinka drogi powiatowej do parametrów drogi klasy „Z” o długości 0,20km (100m przed i 100m za planowanym do budowy przejściem dla pieszych w km 4+386 odcinek objęty dofinasowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg) poszerzenie jezdni do zasadniczej szerokości 6,0m, wzmocnienie do KR – 3 przez wykonanie podbudowy z mieszanki cementowo emulsyjnej MCE metodą recyklingu i ułożenie warstw bitumicznych – wiążącej o grubości 8cm AC16W i ścieralnej o grub. 4cm AC11S, budowę prawostronnego chodnika o szer. 2,00m + krawężnik i obrzeże (palisada) w km 2+286 – 2+486, budowę rowu krytego - elementów kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 o średnicy 50cm w km od 4+280 (S-25) do km 4+645 (S-33) wraz z wylotem do lewostronnego rowu, budowę - urządzenie przejścia dla pieszych w 4+386 przez oznakowanie pionowe i poziome, w tym zakup i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączona do SWZ dokumentacja projektowa dla przebudowy drogi powiatowej nr 1240R w km 0+000 – 8+310 oraz projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1225197,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowy zakres robót związanych z budową wyniesionego przejścia dla pieszych z oświetleniem w ciągu drogi powiatowej nr 1265R w Woli Zarczyckiej stanowi:Przebudowę odcinka drogi powiatowej do parametrów drogi klasy „L” o długości 0,246km w km 7+342 – 7+588 (100m przed i 100m za planowanym do budowy przejściem dla przejściem dla pieszych w km 7+460 odcinek objęty dofinasowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg) poszerzenie jezdni do zasadniczej szerokości 5,5m, odnowę nawierzchni przez wykonanie warstw bitumicznych – profilowej średnio 75kg/m2 i ścieralnej o grub. 4cm AC11S, budowę prawostronnego chodnika o szer. 2,00m + krawężnik i obrzeże w km 7+342 - 7+588, budowę rowu krytego - elementów kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 o średnicy 50cm w km od 7+350
(S-1) do km 7+580 (S-7) wraz z przepustem pod koroną drogi Dn 60 do lewostronnego rowu, budowę – urządzenie wyniesionego przejścia dla pieszych
w 7+342 oraz przez oznakowanie pionowe i poziome, w tym zakup
i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym
i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączona do SWZ dokumentacja projektowa przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1265R oraz projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 681053,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153593,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232499,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153593,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sikora Sylwia MATBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180319319
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 40
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część drogowa i elektryczna stanowiąca 60 % wartości całego zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153593,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905339,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116333,72 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713384,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810493,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713384,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713384,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-osobowej przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
- DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
- Odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwienie odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie z obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.