eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskPrzebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1240R i nr 1265R z budową nowych przejść dla pieszych oraz przebudowa istniejącego przejścia w ciągu drogi powiatowej nr 1250R w km 1+924



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1240R i nr 1265R z budową nowych przejść dla pieszych oraz przebudowa istniejącego przejścia w ciągu drogi powiatowej nr 1250R w km 1+924

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172404500

1.5.8.) Numer faksu: 172404509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1240R i nr 1265R z budową nowych przejść dla pieszych oraz przebudowa istniejącego przejścia w ciągu drogi powiatowej nr 1250R w km 1+924

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2bfa661-332a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001812/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa oraz budowa trzech przejść dla pieszych wraz z obszarem ich oddziaływania w ciągu dróg powiatowych nr 1250R, 1240R i 1265R

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242940/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2027410,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowy zakres robót związanych z przebudową przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1250R Kuryłówka – Kolonia Polska - Cieplice (gr. pow.) w km 1+924 stanowi:
Urządzenie istniejącego przejścia dla pieszych w 1+924 przez poziome (malowanie przejścia farbą chlorokauczukową grubowarstwową w kolorze biało –czerwonym, wykonanie progów dudniących z mas chemoutwardzalnych grubowarstwowych). oznakowanie pionowe - zakup i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Wstawienie kostki integracyjnej żółtej dla niewidomych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączony do SWZ projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121159,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowy zakres robót związanych z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1240R Wola Zarczycka – Nowa Sarzyna w związku z budową nowego przejścia dla pieszych w km 4+386 stanowi:
Przebudowę odcinka drogi powiatowej do parametrów drogi klasy „Z” o długości 0,20km (100m przed i 100m za planowanym do budowy przejściem dla pieszych w km 4+386 odcinek objęty dofinasowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg) poszerzenie jezdni do zasadniczej szerokości 6,0m, wzmocnienie do KR – 3 przez wykonanie podbudowy z mieszanki cementowo emulsyjnej MCE metodą recyklingu i ułożenie warstw bitumicznych – wiążącej o grubości 8cm AC16W i ścieralnej o grub. 4cm AC11S, budowę prawostronnego chodnika o szer. 2,00m + krawężnik i obrzeże (palisada) w km 2+286 – 2+486, budowę rowu krytego - elementów kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 o średnicy 50cm w km od 4+280 (S-25) do km 4+645 (S-33) wraz z wylotem do lewostronnego rowu, budowę - urządzenie przejścia dla pieszych w 4+386 przez oznakowanie pionowe i poziome, w tym zakup i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączona do SWZ dokumentacja projektowa dla przebudowy drogi powiatowej nr 1240R w km 0+000 – 8+310 oraz projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1225197,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowy zakres robót związanych z budową wyniesionego przejścia dla pieszych z oświetleniem w ciągu drogi powiatowej nr 1265R w Woli Zarczyckiej stanowi:
Przebudowę odcinka drogi powiatowej do parametrów drogi klasy „L” o długości 0,246km w km 7+342 – 7+588 (100m przed i 100m za planowanym do budowy przejściem dla przejściem dla pieszych w km 7+460 odcinek objęty dofinasowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg) poszerzenie jezdni do zasadniczej szerokości 5,5m, odnowę nawierzchni przez wykonanie warstw bitumicznych – profilowej średnio 75kg/m2 i ścieralnej o grub. 4cm AC11S, budowę prawostronnego chodnika o szer. 2,00m + krawężnik i obrzeże w km 7+342 - 7+588, budowę rowu krytego - elementów kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 o średnicy 50cm w km od 7+350
(S-1) do km 7+580 (S-7) wraz z przepustem pod koroną drogi Dn 60 do lewostronnego rowu, budowę – urządzenie wyniesionego przejścia dla pieszych
w 7+342 oraz przez oznakowanie pionowe i poziome, w tym zakup
i montaż aktywnego znaku drogowego D-6 dwustronnego z lampą pulsacyjną na wysięgniku wyposażonym w detektory ruchu zasilanego układem hybrydowym
i doświetlenie przejścia przez zakup i montaż 2 szt. latarni hybrydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dołączona do SWZ dokumentacja projektowa przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1265R oraz projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przedmiotowego przejścia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 681053,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153593,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232499,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153593,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sikora Sylwia MATBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180319319

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 40

7.3.4) Miejscowość: Boguchwała

7.3.5) Kod pocztowy: 36-040

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część drogowa i elektryczna stanowiąca 60 % wartości całego zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153593,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905339,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116333,72 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713384,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810493,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713384,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713384,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.