eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostosowywanie obiektów szkolnych SP nr 3 i ZS nr 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. "Program dostosowania placówek oświatowych do przepisów przeciwpożarowych".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowywanie obiektów szkolnych SP nr 3 i ZS nr 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowania placówek oświatowych do przepisów przeciwpożarowych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 414 40 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,123686,1bf14c6e13fbf12b5685c235a915019e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowywanie obiektów szkolnych SP nr 3 i ZS nr 3 do przepisów przeciwpożarowych w ramach zadania pn. „Program dostosowania placówek oświatowych do przepisów przeciwpożarowych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d31fe86-d3a5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa nr 3
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy dwóch pomieszczeń szkolnych na odziały przedszkolne zlokalizowane w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Cyganka 6/10 we Włocławku – działka nr 118/12 obręb ew. Włocławek KM 46, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r., w sprawie wymagań przeciwpożarowych dla oddziałów przedszkolnych oraz wymagań wskazanych w postanowieniu Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, znak:WZ.5595.181.2020.EP z dnia 03.04.2020 r.

Zakres prac budowlanych:
1) wykonanie ściany wewnętrznej o klasie odporności REI30 oddzielające pomieszczenie komunikacji od pomieszczeń szkoły
2) wykonanie dodatkowych drzwi z pomieszczenia 16 do pomieszczenia 15 (montaż nadproża)
3) demontaż drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 15
4) demontaż okien o wym.240x215xm w pomieszczeniach 15,16
5) montaż okien z drzwiami w ścianach zewnętrznych pomieszczenia 15,16
6) wykonanie podestu i schodów przy projektowanych wyjściach

Uwaga:
- Roboty budowlane na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 we Włocławku w oddziale przedszkolnym będą wykonywane na obiekcie czynnym i mogą być prowadzone odpowiednio przez okres wakacyjny od 23 czerwca 2023r., od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, w soboty placówka jest nieczynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 163004,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Zespół Szkół nr 3

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku głównego Zespołu Szkół nr 3 przy ul. Nowomiejskiej 21 we Włocławku w zakresie dostosowania istniejącego budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych – działka nr 3/2, 2/2 obręb ew. Włocławek KM 80 w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w sposób zamienny do wymagań technicznych na podstawie opracowanej ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej oraz rozwiązań zastępczych wskazanych w postanowieniu Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, znak WZ.5595.147.2020 z dnia 18.03.2020 r.

Branża budowlana
Piwnice:
- wykucie okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie nowego okna 80x130cm,
- zdemontowanie istniejącej studzienki doświetlającej i wykonanie nowej.
Parter:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian, zamontowanie okna 150x200cm,
- montaż kraty stalowej o wym. 1,5x2,45m,
- zamontowanie 2 szt. samozamykacz,
- wymiana drzwi drewnianych z budynku głównego do sali gimnastycznej na drzwi w klasie EI60S.
I piętro:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie okna o wym. 15x200 cm,
- demontaż kraty stalowej o wym. 1,5 x 2,45m,
- wymiana okna z PCV otwieralnego na okno nieotwieralne naświetle o wym.320x80cm w pomieszczeniu nr 24
II piętro:
- wykucie z muru okna, zamurowanie części ścian i zamontowanie okna o wym. 15x200 cm
- demontaż kraty stalowej o wym. 1,5 x 2,45m
- zamontowanie 1 szt. samozamykacza w drzwiach, które zawężają drogę ewakuacyjną na korytarzu
- wykonanie otworu w istniejącym stropie pod klapę dymową w klatce szczytowej.
Dach:
- wykonanie otworu w istniejących płytach korytowych, pod klapę dymowa w klatce szczytowej.

Branża elektryczna
W budynku projektuje się oświetlenie awaryjne w tym:
- oświetlenie awaryjne,
- oświetlenie ewakuacyjne kierunkowe –montaż podświetlanych znaków bezpieczeństwa.

Instalacja hydrantowa przeciwpożarowa
Segment główny
- demontaż istniejących szaf hydrantowych,
- demontaż w segmencie głównym podejść pod hydranty,
- wykonanie nowej instalacji przeciwpożarowej wraz z podejściami i szafami hydrantowymi,
- włączenie projektowanej instalacji hydrantowej do instalacji wewnętrznej,
- montaż zaworu antyskażeniowego,
- montaż zaworu elektromagnetycznego.
Segment żywieniowy
- przepięcie istniejącego odejścia instalacji wodociągowej,
- montaż zaworu antyskażeniowego,
- montaż na przewodzie zasilającym instalację użytkową zaworu elektromagnetycznego.

Uwaga:
- Roboty budowlane na terenie Zespołu Szkół nr 3 we Włocławku będą wykonywane na obiekcie, w którym nie będą odbywały się zajęcia z udziałem dzieci i mogą być prowadzone odpowiednio przez okres wakacyjny od 23 czerwca 2023r. od poniedziałku do piątku godzinach od 7.00. do 18.00, w soboty od 7.00 do 15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 263912,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243048,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243048,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZICO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520775247

7.3.3) Ulica: Śremska 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - 30%,
Instalacje - 35%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243048,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718531,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718531,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718531,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZICO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520775247

7.3.3) Ulica: Śremska 20

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - 32%,
Instalacje - 45%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718531,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.