Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232692/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Głównej w miejscowości Psary gm. Wisznia Mała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej ul. Głównej w miejscowości Psary gm. Wisznia Mała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d486ecae-2cce-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004500/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej ul. Główna w m. Psary Wisznia Mała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.21.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Głównej w miejscowości Psary gm. Wisznia Mała obejmująca:
a). budowę drogi ul. Głównej w m. Psary o nawierzchni z kostki betonowej długości ok. 118 m
b). budowę kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 33m
c). wykonanie jednostronnego krawężnika wraz z umocnieniem skarpy drogi na działce nr 255/3
d). odtworzenie nawierzchni na działce nr 255/3 po robotach kanalizacyjnych:
- na szerokości wykopu: dolna warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm, dolna warstwa podbudowy o grubości 12 cm z tłucznia 0/63 mm, górna warstwa o grubości 8 cm z tłucznia 0/31,5 mm (grubość warstw po zagęszczeniu),
- na pozostałej szerokości działki górna warstwa o grubości 8 cm z tłucznia 0/31,5 mm (grubość warstw po zagęszczeniu).
e). regulacja istniejących studzienek i włazów
f). montaż znaków: D-46 i D-47
g). niwelacja terenów zielonych
Uwaga!!!
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje:
- budowy odcinak drogi na działce nr 255/3 poza zakresem określonym w pkt. c i d
- przebudowy odcinka sieci wodociągowej
- przebudowy linii energetycznej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
a) Projekt budowlany budowy drogi wewnętrznej na działkach nr 267/9, 267/10; 267/11’ 267/12’ 267/13’ 449; 456/1, 268/3, 456/2, 255/3 wraz z kanalizacją deszczową na działkach nr 255/3’ 504/3, 504/2, 456/2 w m. Psary gm. Wisznia Mała wykonany przez: Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunikacyjnego i ogólnego Techkom
b) Decyzja pozwolenie na budowę
c) Szczegółowa Specyfikacja Wykonania i Odbioru robót
B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami
C. Przedmiary robót
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym.
3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją.
4) Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci.
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach przebiegających przez teren budowy.
6) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
8) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.).
10) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: sp. z o. o.BS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876443
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wisznia Mała
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wisznia Mała, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Kwiatowej w Szewcach, gmina Wisznia Mała
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.