Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233551/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kupientyn i Kupientyn-Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sabnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 73
1.5.2.) Miejscowość: Sabnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-331
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 255065670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sabnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kupientyn i Kupientyn-Kolonia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfbd9696-db9f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088789/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m.Kupientyn i Kupientyn-Kolonia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIŚ.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kupientyn i Kupientyn-Kolonia z podłączeniem projektowanej sieci do oczyszczalni oraz kanalizacji deszczowej w m. Kupientyn w formule zaprojektuj i wybuduj a także budowie budynku garażowo-warsztatowego z wyposażeniem.
Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/8265/PolskiLad.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie i aktualizację map,
2) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów obejmujące trasę sieci kanalizacyjnej oraz wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) pisemne uzgodnienia z właścicielami działek w zakresie lokalizacji odejścia kanalizacyjnego,
4) sporządzenie opinii geotechnicznej oraz dokumentacji geotechnicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych po trasie sieci kanalizacyjnej,
5) ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych, jeśli zajdzie taka konieczność,
6) opracowanie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeśli zajdzie taka konieczność,
7) wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej ( na odcinku ok. 300m) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w 4 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej (projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny),
8) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
9) wykonanie projektu odwodnienia wykopów na czas budowy – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
10) wykonanie przedmiaru robót – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
11) wykonanie kosztorysu inwestorskiego (wraz z kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV) – 1 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
12) wykonanie jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat obowiązywania pozwolenia na budowę, o ile zajdzie taka potrzeba,
13) wszystkie niezbędne przepisami uzgodnienia, warunki techniczne, opinie, decyzje i pozwolenia w tym pozwolenia na budowę w zakresie drogi krajowej
14) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w oparciu o dokumentację projektową lub zgłoszenia robót budowlanych bez uwag,
15) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budowanych obiektów w użytkowanie,
16) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
17) roboty budowlane na odcinku ok. 300 m w zakresie budowy kanalizacji deszczowej,
18) roboty budowlane w zakresie budowy II etapu oczyszczalni ścieków w m. Kupientyn-Kolonia polegający na budowie budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędnym wyposażeniem koniecznym dla funkcjonowania nowo budowanej oczyszczalni ścieków (np. wóz asenizacyjny, przyczepa na skratki, myjka ciśnieniowa i inne niezbędne narzędzia) – dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę na II etap budowy oczyszczalni ścieków w posiadaniu Zamawiającego,
19) opracowanie zjazdu z drogi krajowej do punktu zlewnego na działkę o nr ew. 740 w obrębie Kupientyn,
20) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej – 2 egz. zwierającej m.in.
a) wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie, materiały,
b) inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa),
c) dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie,
21) udział w naradach koordynacyjnych raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego.
W przypadku zaproponowania w dokumentacji projektowej rozwiązania technologicznego lub produktów konkretnego producenta wykonawca zobowiązany jest przedstawić opis równoważny tej technologii lub produktów, zgodny z art. 99 Pzp.
Zamawiający informuje, że teren objęty planowaną inwestycją posiada obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego oraz aktualną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 5 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy, który jest koncepcją lecz nie jest obligatoryjny, wykonawca może zaproponować inne rozwiązania. Wszelkie zmiany w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9998670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13550418,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9998670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806
7.3.3) Ulica: Aleja Gen. Chruściela 106/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9998670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI SABNIE
więcej: przetargi SABNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.