eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tobołowo" w formie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tobołowo” w formie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 641-95-20, 87 643-80-30

1.5.8.) Numer faksu: 87 641-96-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-109dad47-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tobołowo” w formie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109dad47-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053868/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tobołowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPiOŚ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na :
a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji pozwolenia/zgłoszenia na budowę - ODCINEK II oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRiD, zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 176 t.j., ze zm.) - ODCINEK I
b) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i budowę dwóch odcinków drogi gminnej w msc. Tobołowo na działkach o nr ewid. 13/4, 49/1,22/19, 22/21, 62/1, 59/1, 28/3, 45/1, 46 – obręb Tobołowo, gm. Nowinka w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Do zamówienia dołączono wstępną koncepcję zagospodarowania terenu. Istniejące odcinki dróg gminnych w msc. Tobołowo pełnią funkcje dróg lokalnych, dojazdowych do posesji. Drogi na przedmiotowych odcinkach prowadzą ruch lokalny i stanowią ciąg komunikacyjny dla mieszkańców przyległych działek od drogi powiatowej Nr 1200B Monkinie - Kopanica - Tobołowo.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1.1.1 Parametry drogi polegającej na zaprojektowaniu i wybudowaniu:
• konstrukcja drogi dla obciążenia ruchem KR -1:
- nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa gr. min 9 cm, ( 4 cm warstwy ścieralnej AC 11s, 5 cm warstwy wiążącej AC 16 W)
- podbudowa z mieszanki kruszyw C 50/30 , gr. min. 15 cm (na całej szerokości jezdni i poboczy)
- doprowadzenie istniejącego podłoża do grupy nośności G1
- pobocza z kruszywa C 50/30 grubości min. 9 cm;
• klasa techniczna obu odcinków "D" dojazdowa;
• prędkość projektowa 30 km/h;
• jezdnia na obu odcinkach o szerokości 4,0 m z ew. poszerzeniami na łukach oraz na skrzyżowaniu z drogą powiatową;
• pobocza na obu odcinkach z kruszywa C 50/30 i szer. od 0,75 m - 1,0 m;
• zjazdy na posesje o nawierzchni bitumicznej w granicach pasa drogowego, na działki rolne dopuszcza się utwardzenie tylko na szerokości pobocza, należy przewidzieć do przebudowy istniejące zjazdy oraz budowę nowych (min. 1 zjazd na każdą nieruchomość). Lokalizację zjazdów należy uzgodnić na etapie projektowania z sołtysem wsi lub właścicielami posesji,
• odwodnienie powierzchniowe do rowów chłonnych, na skarpy i pobocza;
• zabezpieczenie infrastruktury technicznej rurami osłonowymi dwudzielnymi w obrębie pasa drogowego, przebudowa sieci zgodnie z warunkami uzyskanymi od gestorów sieci o ile będą one kolidowały z zamierzeniem inwestycyjnym; wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni;
• wykonanie elementów urządzeń bezpieczeństwu ruchu - oznakowanie pionowe i inne elementy wg projektu stałej organizacji ruchu;
1.1.2 Opracowanie dokumentacji projektowej:
Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego wraz z:
• sporządzeniem mapy do celów projektowych (Zamawiający posiada mapę do celów projektowych, którą może udostępnić Wykonawcy do ewentualnego wykorzystania),
• sporządzenie projektów podziału działek (3 działki),
• sporządzenie materiałów projektowych do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi, w tym przygotowanie załączników i uzyskanie opinii ( art. 11b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych)
• uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, w tym pozytywnej opinii UG Nowinka,
• sporządzenie decyzji środowiskowej (o ile będzie wymagany),
• sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji /zgłoszenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagane),
• wykonanie badań geotechnicznych podłoża,
• sporządzenie projektu budowlanego w pełnym zakresie,
• opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• uzyskanie pozwolenia/zgłoszenia (odcinek II) oraz uzyskanie decyzji ZRID(odcinek I )
• sporządzenie projektów technicznych;
• sporządzenie SST,
• sporządzenie przedmiarów robót,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzeń.
1.1.3.Wykonanie robót budowlanych
Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, obejmujących w szczególności:
• zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniem, wykonanie, utrzymanie i likwidacja),
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
• wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (jeżeli takowe występują),
• doprowadzenie słabonośnych gruntów podłoża do wymaganej nośności (jeżeli będzie to wynikało z badań geotechnicznych gruntu),
• roboty ziemne, wykonanie nasypów na poszerzenie korpusu drogi, wykopy pod konstrukcję jezdni,
• wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 stabilizowanej
mechanicznie,
• wykonanie jezdni o nawierzchni dwuwarstwowej bitumicznej,
• przebudowa i budowa zjazdów na posesje o nawierzchni bitumicznej w granicach pasa drogowego, a na pozostałe działki rolne o nawierzchni bitumicznej na szer. pobocza a na dalszej części o naw. kruszywowej,
• przebudowa skrzyżowań z DP 1200B,
• odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego na skarpy, pobocza , rowy chłonne,
• wykonanie humusowania i obsiania trawą skarp rowów w pasie drogowym,
• stała organizacja ruchu,
• sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
• przygotowane materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót -w terminie realizacji umowy,
• pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,
• utrzymanie nawierzchni jezdni drogi na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy
• oraz wszelkie inne prace nie wymienione powyżej, a wynikające z dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę oraz pozyskanych decyzji, opinii, uzgodnień i warunków.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do:
 urządzenia terenu budowy,
 poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
 zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze,
 zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
 w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
 demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
 odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
 uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
 ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu W postępowaniu Polski Ład wg obowiązującego wzoru,
 sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1215237,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1913437,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1215237,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689

7.3.3) Ulica: Mirabelki 25

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1215237,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.