eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówEksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów oraz Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Parkowej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów
oraz Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Parkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1668d1ef-dac3-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów
oraz Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Parkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1668d1ef-dac3-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów oraz Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Parkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257314,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 wykonanie usług związanych z eksploatacją i utrzymaniem tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów;
1.2 wykonanie usług związanych z eksploatacją i utrzymaniem tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Parkowej.
2. Zakres rzeczowy usług o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 niniejszego rozdziału obejmuje:
2.1 przegląd tężni wraz z obiektami, instalacjami i urządzeniami (zwanymi dalej tężnią)
po okresie zimowym 2023 – 2024 z uwzględnieniem czynności z zakresu obowiązkowej
rocznej i 5 letniej kontroli wymaganej ustawą Prawo budowlane,
2.2 rozruch technologiczny obiektu tężni, w tym pierwsze napełnienie solanki;
2.3 bieżące czynności eksploatacyjno – konserwacyjne w okresie pracy tężni, w tym
codzienna kontrola terenu wokół tężni, wraz z wymianą solanki,
2.4 przygotowanie tężni do przestoju i sezonu zimowego 2024/2025,
2.5 nadzór nad obiektami w czasie przestoju zimowego tężni po okresie jej pracy,
2.6 zakup i wymiana zużytych elementów instalacji tężni wg zapotrzebowania.
3. Zakres rzeczowy usług, o których mowa wyżej w ust. 1 pkt 1.2 obejmuje:
3.1 przegląd tężni wraz z obiektami, instalacjami i urządzeniami (zwanymi dalej tężnią)
po okresie zimowym 2023 – 2024 z uwzględnieniem czynności z zakresu obowiązkowej rocznej kontroli wymaganej ustawą Prawo budowlane,
3.2 bieżące czynności eksploatacyjno – konserwacyjne w okresie pracy tężni, w tym codzienna kontrola terenu wokół tężni, wraz z wymianą solanki,
3.3 przygotowanie tężni do przestoju i sezonu zimowego 2024/2025,
3.4 nadzór nad obiektami w czasie przestoju zimowego tężni po okresie jej pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271988524

7.3.3) Ulica: Świętych Cyryla i Metodego 50

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-909

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-17 do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.