eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor I, sektor II, PSZOK



Ogłoszenie z dnia 2022-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy
Wieliczka – sektor I, sektor II, PSZOK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2634331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy
Wieliczka – sektor I, sektor II, PSZOK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f933735-01ca-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.15 Odbiór i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych w gminie Wieliczka, sektor I i II oraz odebranych z PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255167/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6462924,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600891,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 – odbiór i transport, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej, odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka w Sektorze I w szacowanej ilości odpadów: 850,000 Mg,
Zadanie 2 – odbiór i transport, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej, odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka w Sektorze II w szacowanej ilości odpadów: 1000,000 Mg,
Zadanie 3 – odbiór i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w zakres którego wchodzi odbiór i transport, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej, odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka gromadzonych w PSZOK w szacowanej ilości odpadów: 202,710 Mg, w tym:
- 70,100 Mg odpadów biodegradowalnych
- 44,000 Mg surowców wtórnych
- 77,500 Mg odpadów wielkogabarytowych
- 6,100 Mg zużytego sprzętu elektronicznego
- 4,900 Mg opon
- 0,110 Mg przeterminowanych leków
Celem Zamawiającego jest realizacja racjonalnej gospodarki odpadami ze szczególnym naciskiem na osiągnięcie efektywnych wyników w segregacji.

Termin wykonania zamówienia:
Przewiduje się realizację usługi od dnia 01.08.2022 r. do dnia 31.08.2022 r. (dot. każdego z zadań).

Przewiduje się zawarcie odrębnej umowy dla każdego z zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500

7.3.3) Ulica: Jedynaka 30

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia powierzona podwykonawcy: Realizacja zadania w części dotyczącej odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej w Wieliczce. Nazwa podwykonawcy: REMONDIS KRAKÓW Sp. z o.o..


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-01 do 2022-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dane w sekcji VI - VIII ogłoszenia dotyczą Zadania nr 1.
Poniżej informacje dot Zadań. 2 i 3.
Zadanie nr 2:
5.1.) Postępowanie zakończyło się się zawarciem umowy: TAK
SEKCJA VI OFERTY
6.1.)Liczba otrzymanych ofert: 1
6.1.1.)Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.)Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.)Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.)Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.)Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.)Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270 000,00 PLN
6.3.)Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270 000,00 PLN
6.4.)Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270 000,00 PLN
6.5.)Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.)Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA
7.1.)Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.)Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.)Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2)Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500
7.3.3)Ulica: Jedynaka 30
7.3.4)Miejscowość: Wieliczka
7.3.5)Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.)Województwo: małopolskie
7.3.7.)Kraj: Polska
7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.)Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: 270 000,00 PLN
8.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-08-01 do 2022-08-31
8.4.)Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Zadanie nr 3:
5.1.) Postępowanie zakończyło się się zawarciem umowy: TAK
SEKCJA VI OFERTY
6.1.)Liczba otrzymanych ofert: 1
6.1.1.)Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.)Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.)Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.)Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.)Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.)Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.)Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62 530,00 PLN
6.3.)Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62 530,00 PLN
6.4.)Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62 530,00 PLN
6.5.)Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.)Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA
7.1.)Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.)Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.)Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2)Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500
7.3.3)Ulica: Jedynaka 30
7.3.4)Miejscowość: Wieliczka
7.3.5)Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.)Województwo: małopolskie
7.3.7.)Kraj: Polska
7.4.)Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.)Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.)Wartość umowy/umowy ramowej: 62 530,00 PLN
8.3.)Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-08-01 do 2022-08-31
8.4.)Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2022-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.