Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246261/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół i placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Piekuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Piekuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20
1.5.8.) Numer faksu: 86 476 95 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół i placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6084acb3-fea1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047611/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach i Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246261/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138888,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pojazdami typu bus Wykonawcy, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych usługi w zakresie przewozu uczniów do niżej wymienionych szkól w roku szkolnym 2021/2022;
a) Szkoła Podstawowa w Nowych Piekutach:
- trasa: Nowe Piekuty – Liza Nowa (5 km). Dowóz w godzinach porannych: 7.10 – 8.10 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 9 uczniów z miejscowości Liza Nowa, w tym 1 osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim
b) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łapach:
- trasa: Krasowo Wielkie - Łapy (22 km) Dowóz w godzinach porannych: 7.10 – 8.00 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 14.00 - 15.00 (1 kurs) - 1 uczeń niepełnosprawny
c) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Kostrach Noskach (OREW)
- trasa: Koboski – Jabłoń Dąbrowa – Jabłoń Kościelna - Krasowo Częstki – Kostry Noski (25 km). Dowóz w godzinach porannych: 7.30 – 8.30 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 14.00 (1 kurs) – 5 uczniów niepełnosprawnych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia i zmiany tras.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151100,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182628,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151100,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MISTRAL TRAVEL Agnieszka Wołosińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7181911417
7.3.3) Ulica: Lipowa 17
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy Szosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MISTRAL TRAVEL AGNIESZKA WOŁOSIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
MISTRAL TRAVEL AGNIESZKA WOŁOSIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151100,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- Świadczenie usług w zakresie transportu środków inscenizacji i innych elementów gabarytowych na terenie miasta Wrocław dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Realizacja usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Świetlicy Terapeutycznej w Jawiszowicach
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Produkcji Wód w 2025 r. - znak sprawy DP-02/25
- Sukcesywne dostawy tłucznia granitowego (kruszywa) o granulacji 0-31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Kobyla Góra
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kętrzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.