Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253973/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Zamościu: „Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 0846386639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,160234,e78ac4399f675d072efac77e135a87c3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Zamościu: „Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af890ff-e75b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 RDW w Zamościu Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.6.2024.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1024160,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126392,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: RDW Zamość: „Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów”Zadanie nr 1 – Obwód Drogowy Józefów
2. Zakres zamówienie obejmuje:
Odmulenie rowów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. III śr. głębokości kopania 50 cm, wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku. Oczyszczenie rowu polega na wybraniu gruntu, darniny, innych zanieczyszczeń, namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu. Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne ustawienie po wykonaniu usługi, uprzątnięcie terenu, oczyszczenie podłoża (nawierzchni).
Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Józefów – Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów o łącznej długości 5,908 km, ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów rowu. Usługa będzie wykonywana przy drogach wojewódzkich nr 853 (0,490 km), 849 (1,63 km), 863 (3,788), położonych na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
3. Cena jednostki obmiarowej wykonania 1 m oczyszczanego rowu łącznie z poboczem obejmuje:
- roboty pomiarowe i przygotowawcze,
- oznakowanie robót,
- oczyszczenie rowu,
- ścinka, uzupełnienie poboczy z pogłębieniem rowu i profilowaniem,
- ścięcie trawy i krzaków,
- odwiezienie i zagospodarowanie urobku,
- roboty wykończeniowe,
- przeprowadzenie pomiarów wymaganych w specyfikacji technicznej.
Ponadto w cenę jednostkową obmiaru (m) Wykonawca wkalkuluje ceny powyższych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 98072,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: RDW Zamość: „Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów”Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Biłgoraj
2. Zakres zamówienie obejmuje:
Odmulenie rowów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. III śr. głębokości kopania 50 cm, wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku. Oczyszczenie rowu polega na wybraniu gruntu, darniny, innych zanieczyszczeń, namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu. Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne ustawienie po wykonaniu usługi, uprzątnięcie terenu, oczyszczenie podłoża (nawierzchni).
Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Biłgoraj – Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów o łącznej długości 1,706 km, ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów rowu. Usługa będzie wykonywana przy drogach wojewódzkich nr 863 (0,806 km), 877 (0,900 km), położonych na terenie Obwodu Drogowego w Biłgoraju.
3. Cena jednostki obmiarowej wykonania 1 m oczyszczanego rowu łącznie z poboczem obejmuje:
- roboty pomiarowe i przygotowawcze,
- oznakowanie robót,
- oczyszczenie rowu,
- ścinka, uzupełnienie poboczy z pogłębieniem rowu i profilowaniem,
- ścięcie trawy i krzaków,
- odwiezienie i zagospodarowanie urobku,
- roboty wykończeniowe,
- przeprowadzenie pomiarów wymaganych w specyfikacji technicznej.
Ponadto w cenę jednostkową obmiaru (m) Wykonawca wkalkuluje ceny powyższych usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 28319,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80661,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107549,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89382,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182022330
7.3.4) Miejscowość: Samsonówka
7.3.5) Kod pocztowy: 23-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89382,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23082,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34623,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33741,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżebieta Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TAWEXIM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33741,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.