eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówBudowa drogi gminnej ul. Kościelna w Lipie w km 0+002,5 do km 0+480



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Kościelna w Lipie w km 0+002,5 do km 0+480

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ul. Kościelna w Lipie w km 0+002,5 do km 0+480

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18024a0a-2505-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201680/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi gminnej ul. Kościelna w Lipie w km 0+002,5 do km 0+480 mająca w celu doprowadzenie jej stanu technicznego do zgodności z warunkami technicznymi określonymi dla dróg publicznych – gminnych i po realizacji inwestycji zaliczenie ciągu drogowego do dróg gminnych, zgodnie z ustawą o drogach publicznych i obejmuje następujący zakres robót:
1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym m.in.:
- roboty pomiarowe.
- roboty rozbiórkowe,
- roboty związane z karczowaniem krzaków, poszycia oraz pni drzew wraz z wywiezieniem i utylizacją,
- roboty ziemne – niwelacja terenu, wykonanie rowu wraz profilowaniem skarp,
- demontaż i montaż słupów eN, montaż rur osłonowych linii eN i tp, montaż studni SK-1 i SKR-1 wraz z wykonaniem wykopu, włączeniem rur osłonowych, kabli i zasypaniem,
1.2. Elementy odwodnienia:
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, wymiana skrzynek ulicznych, regulacja pionowa studni teleskopowych kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą manszety, teleskopu oraz pokryw rewizyjnych na typ ciężki,
- wykonanie studni rewizyjnych betonowych,
- wykonanie wpustów ulicznych,
- kanały z rur strukturalnych PP – DN200, DN300, DN400,
- montaż prefabrykowanego żelbetowego wylotu rowu krytego,
- wykonanie części przelotowej przepustów pod jezdnią,
- montaż żelbetowych ścianek czołowych prostych
1.3. Podbudowa jezdni: koryto wykonane na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego
1.4. Nawierzchnie i elementy ulic:
- wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej,
- wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej,
- ustawienie obrzeży i krawężników betonowych
1.5. Kanał technologiczny
- budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR-1 dwuczęściowych z pokrywą i ramą typu ciężkiego,
- budowa kanału technologicznego – wiązka mikrorur HDPE 3 X 12 mm X 2 mm (grubościenne),
- budowa kanału technologicznego – 1X rura światłowodowa ( RŚ) HDPE 40 mm X 3,7 mm
- budowa kanału technologicznego – rura osłonowa HDPE 110 mm
- ułożenie taśmy ostrzegawczej, badania szczelności zmontowanych odcinków kanału technologicznego
1.6. Roboty pozostałe i wykończeniowe
- wykonanie oznakowania drogowego: ustawienie słupków z rur stalowych fi 50 z przymocowaniem znaków i tabliczek
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
2. Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach nr 7 do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 10 przedmiar robót.
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Ciężar udowodnienia że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854276,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230384,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854276,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S. A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854276,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.