Og³oszenie z dnia 2024-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00313037/01 - Wynik z dnia 2024-05-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi utrzymania systemu monitoringu temperatury
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.skalinska@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi utrzymania systemu monitoringu temperatury
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f39f9c6c-fd62-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00291504
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±c± mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
a) poprzez Platformê zakupow± (z³o¿enie wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wymaga rejestracji na platformie) za pomoc± formularza „Wy¶lij Wiadomo¶æ” znajduj±cego siê w zak³adce danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) informacji przyjmuje siê datê jej przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na dole strony internetowej postêpowania zamieszczonego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
b) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: m.skalinska@wckik.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca jako podmiot
profesjonalny, ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na www.platformazakupowa.pl przes³anych
przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin);
b) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (z³o¿yæ ofertê, o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcê w tym ¶rodki ochrony prawnej):
c) - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „REGULAMIN” oraz uznaje go za wi±¿±cy;
d) - zapozna³ i stosuje siê do instrukcji dostêpnej w zak³adce „INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
e) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne;
f) w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, w tym w zakresie kwestii technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu informatycznego, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, kontakt pod numerem telefonu: /22/
101 02 02 lub drog± elektroniczn± na adres poczty: cwk@platformazakupowa.pl.
3. Zamawiaj±cy nie jest podmiotem odpowiedzialnym za dzia³anie Platformy zakupowej.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera f z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych zosta³y zawarte w dokumentach
zamówienia, w szczególno¶ci w Rozdziale XIV KLAUZULA INFORMACYJNA RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/U/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ugi utrzymania systemu monitoringu temperatury.
2. Szczegó³owy opis us³ugi bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do Projektu umowy stanowi±cego za³±cznik numer 8 do SWZ. Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz ze zmianami tre¶ci SWZ, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestruj±ce i urz±dzenia badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
a) formalnym, tj. spe³nienia warunków podanych w SWZ (wymagana dokumentacja).
b) merytorycznym, poprzez:
- sprawdzenie zgodno¶ci oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia,
- wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poni¿ej kryteriami.
W tym etapie bêd± rozpatrywane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez Wykonawców nie podlegaj±cych wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (wpis np. do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca przedstawi³ dokument potwierdzaj±cy, ¿e producent oferowanego urz±dzenia lub rozwi±zania posiada certyfikat zgodno¶ci - z norm± ISO 9001:2015 lub równowa¿n± w zakresie zarz±dzania jako¶ci±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – z³o¿onego na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e producent oferowanego urz±dzenia lub rozwi±zania posiada certyfikat zgodno¶ci - z norm± ISO 9001:2015 lub równowa¿n± w zakresie zarz±dzania jako¶ci±.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ,2) Arkusz asortymentowo-cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) O¶wiadczenie Wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
4) Informacjê o powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego okre¶lon± w Za³±czniku nr 4 do SWZ
5) Pe³nomocnictwo do dzia³ania innej osoby w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego – Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).
7) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 6 (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inna formê prawn±. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V pkt III.2.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u pe³nomocnictwa lub notarialnie po¶wiadczonej kopii pe³nomocnictwa.
5.1. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie ze SWZ;
2) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
6. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. Przepisy dotycz±ce pojedynczego Wykonawcy maj± zastosowanie do pe³nomocnika, o którym mowa w ust. 1 i 5.1., ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
8. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie; wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw do wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian opisany zosta³ w Projekcie Umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W postêpowaniu maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urz±d Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzeda¿ energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomo¶ciach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- us³ugi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycjê
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemy¶l IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyñskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa modu³u uzupe³niaj±cego do spektrometru Merx M do pomiaru rtêci ca³kowitej (Merx T Purge Trap Module) dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Nr postêpowania: 8/TP/IBNZ/2025
- ¦wiadczenie us³ugi utrzymania systemu monitoringu temperatury.
- Dostawa leków, ¶r.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocz±st, p³ynów infuzyjnych, ¶rodków dezynfekcyjnych, ¶rodków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, ¿ywienia do¿ylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.