Og³oszenie z dnia 2024-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00143158/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-12
- 2024/BZP 00373865/01 - Wynik z dnia 2024-06-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa d¼wigu osobowego do budynku Urzêdu Miasta Braniewa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Braniewa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 111
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.braniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa d¼wigu osobowego do budynku Urzêdu Miasta Braniewa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d20ae056-fd6b-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00291544
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035215/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa d¼wigu osobowego do budynku Urzêdu Miasta Braniewa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://braniewo.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpny jest pod adresem: https://www.ezamawiajacy.pl/ , Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na https://www.ezamawiajacy.pl/ Wykonawca posiadaj±cy konto prowadzi komunikacjê z Zamawiaj±cym wy³±cznie za po¶rednictwem https://braniewo.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, organizacyjne, wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem : https://braniewo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=braniewo&
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Braniewa, adres: ul. Ko¶ciuszki 111, 14- 500 Braniewo, zwany/-a dalej równie¿ „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD). Kontakt z IOD pod adresem email: iodum@braniewo.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Po ustaniu celu pierwotnego dane bêd± przetwarzane w celach archiwalnych, kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi. W przypadku zawarcia umowy – dane bêd± równie¿ przetwarzane w celach wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze zwi±zanych z rachunkowo¶ci±, podatkami, archiwizacj± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mog± zostaæ równie¿ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a tak¿e udostêpnione podmiotom, które zwracaj± siê o udostêpnienie danych w trybie ustawy o dostêpie do informacji publicznej; organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.2.8.2024.KG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa d¼wigu osobowego do budynku Urzêdu Miasta
Braniewa”
2. Zadanie dofinansowane jest ze ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych w ramach programu „Dostêpna przestrzeñ publiczna”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac na podstawie sporz±dzonej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych
pozwoleñ i uzgodnieñ.
4. Budynek Urzêdu Miasta wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Warmiñsko- Mazurskiego, decyzj± nr A- 3769,
nr rej. 401/94 z 21.11.1994 r.
5. Warunki realizacji zamówienia szczegó³owo zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, oraz
dokumentacji stanowi±cej za³±cznik nr 13 do SWZ.
6. Okres gwarancji – min. 60 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego robót bez uwag.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê w celu spe³nienia nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu,dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca:
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y w/w dokumenty.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e :
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- to w
tym okresie, odpowiadaj±ce swoim zakresem roboty budowlane w ramach budowy d¼wigu osobowego zewnêtrznego, o
warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto ka¿da, w tym co najmniej jedno zamówienie dotyczy³o budynku objêtego
jedn± z form ochrony zabytków ( wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji).
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e w n/w wykazie min. dwie roboty budowlane
odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³
brutto ka¿da.
- wykaz wykonanych robót nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ
oraz, ¿e dysponuje:
b) co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika prac konserwatorskich, posiadaj±c±:
• ukoñczone studia wy¿sze na kierunku Konserwacja i Restauracja, w zakresie konserwacji i restauracji elementów
architektonicznych lub równowa¿ne,
• co najmniej 9 miesiêczn± praktykê zawodow±,
• do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych przez co nale¿y
rozumieæ kierowanie w okresie ostatnich 3 lat ( przed terminem sk³adania ofert), pracami konserwatorskimi przy realizacji co
najmniej 2 prac konserwatorskich prowadzonych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, których
zakres obejmowa³ konserwacj± elementów ceglanych lub drewnianych - wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i
dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
c) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cego:
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub
specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, wed³ug obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadaj±ce im
uprawnienia uzyskane wed³ug wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów Prawa Budowlanego,
• odpowiednie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych przez co nale¿y
rozumieæ kierowanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pracami budowlano- konserwatorskimi
przy realizacji co najmniej 2 prac prowadzonych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych - wykaz osób
za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
d) co najmniej jedn± osobê do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej / elektroenergetycznej
posiadaj±c± uprawnienia do:
• kierowania robotami w specjalno¶ci Instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i
elektroenergetycznych wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia otrzymane
wed³ug obecnych przepisów Prawa budowlanego- wykaz osób za³. nr 6 do SWZ + kopia uprawnieñ i dokumenty
Og³oszenie nr 2024/BZP 00239587/01 z dnia 2024-03-11
2024-03-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
za¶wiadczaj±ce spe³nianie warunków jw.
Dopuszcza siê ³±czenie w/w funkcji przez jedn± osobê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik
nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)wykaz robót budowlanych wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie
Wykonawcy - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VIII ust. 2
pkt 4) lit. a) niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
nadzorowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w
postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4) lit. b)- d) niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
c) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê
gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na poni¿szy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 .
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. W przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ pieni±dz, orygina³ dokumentu wniesienia (tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia ze strony Gwaranta) nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej wraz z ofert±. Dokument nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
5. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby;
3) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do
sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej,
w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 2991 r. – Prawo o
notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez
opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 2 pkt 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to
potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wspólnicy spó³ki cywilnej/uczestnicy konsorcjum s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê
wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie postanowieñ projektu umowy, stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszyæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://braniewo.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz.U. z 2022 r. poz. 835) w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek.INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzêdu Miasta Braniewa".
- Kompleksowa organizacja wyjazdu terapeutycznego dla uczestników projektu "Szczê¶liwe dzieciñstwo - doros³o¶æ bez lêku"
- Modernizacja murów Amfiteatru Miejskiego w Braniewie
wiêcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie dróg na terenie so³ectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Miros³awcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w budynku szko³y.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - O¶no Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.