Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225000/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00239630/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku obsługi stadionu w Czeladzi przy ul. Sportowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273138089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 265-42-32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaspokajanie zbiorowych potrzeb społeczności Gminy w zakresie kultury fizycznej, sportu i rekreacji.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku obsługi stadionu w Czeladzi przy ul. Sportowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138544b5-2474-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku obsługi stadionu w Czeladzi ul. Sportowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225000/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp 1/RB/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 594647,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku obsługi stadionu polegająca na zmianie układu ścianek działowych wewnątrz pomieszczeń, remoncie pomieszczeń, modernizacji instalacji wewnętrznej ogrzewania, wod-kan, wentylacji i elektrycznej
Zakres robót obejmuje
Wyburzenie i wzniesienie przegród budowlanych modernizowanego węzła sanitarnego na piętrze,
Wyburzenie wskazanych przegród budowlanych w pomieszczeniach biurowych na piętrze,
Wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej z częściową zmianą wymiarów otworów oraz częściową likwidacją otworów,
Demontaż okładzin ściennych drewnianych,
Wyrównanie okładzin ściennych z położeniem gładzi gipsowych,
Wyrównanie posadzek z położeniem płytek ceramicznych,
Wykonanie okładzin schodów wewnętrznych z płytek ceramicznych,
Montaż pochwytów na klatce schodowej,
Remont istniejących szatni na parterze budynku
Remont pozostałych pomieszczeń na parterze budynku,
Wykonanie instalacji sieci wewnętrznych łączących węzły nowoprojektowane z sieciami wewnętrznymi istniejącymi tj. instalacji wod – kan, instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej, instalacji wentylacyjnej wspomaganej mechanicznie,
Rozbudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej na piętrze budynku,
Dostawa i montaż dwóch pomp ciepła z niezbędnym osprzętem zapewniających ogrzewanie parteru i piętra,
Wykonanie ogrzewania podłogowego w części pomieszczeń parteru,
Dostawa i montaż klimakonwektorów zapewniających ogrzewanie piętra,
Wykonanie punktów oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku.
Montaż krzesełek dla widzów na balkonie.
Rozprowadzenie kanałów instalacji nagłośnienia stadionu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287463,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEKT SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431674166
7.3.3) Ulica: Kluczborska 29
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych i pokonsumpcyjnych
- Dostawa osprzętu wielorazowego oraz jednorazowego do aparatów do elektrochirurgii
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Starym Brześciu, gm. Brześć Kujawski
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- "Roboty remontowe w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku".
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.