Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00247221/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno – biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce. Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OSTROŁĘCKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550055819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Berka Joselewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7650500
1.5.8.) Numer faksu: 29 7650504
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot ze 100% udziałem samorzadu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno – biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce. Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aacc9bc0-f94c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1647454,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno – biurowego” przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15
w Ostrołęce” Etap II
2. Zamówienie składa się z:
1) zamówienia podstawowego,
2) zamówienia opcjonalnego:
a) Opcja nr 1
b) Opcja nr 2
3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z zamówienia opcjonalnego (opcja nr 1 i opcja nr 2) od pozyskania środków finansowych na ten cel przez współwłaścicieli nieruchomości.
4. Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji
określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ – ogólne warunki umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 12.06.2023 r. do godz. 10:00 została złożona 1 oferta od następującego Wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE BORKOWSKI BARTOSZ BORKOWSKI ul. Pogodna 6, 07-410 Ostrołęka. Cena oferty brutto 3 568 406,07 PLN, w tym zamówienie podstawowe 3 275 025,75 PLN, Opcja nr 1 - 260 471,85 PLN, Opcja nr 2 - 32 908,47 PLN.
Zamawiający po terminie składania ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką Zamawiający przeznaczają na sfinansowanie zamówienia podstawowego, tj. kwotę w wysokości
1 800 814,08 PLN brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiających na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mogą zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego unieważnia się niniejsze postępowanie na podst. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3568406,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3568406,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Skarb Państwa, w imieniu którego działa Prezydent Miasta Ostrołęki, pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka, NIP 7582142002, REGON 550668410
2. Skarb Państwa – Mazowiecki Urząd Wojewódzki, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 5251008875, REGON 013272620
3. Powiat Ostrołęcki, pl. gen. Józefa Bema 5, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582359776, REGON 550668835
4. Miasto Ostrołęka, plac gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka, NIP 7582142002, REGON 550668410
5. Państwowa Inspekcja Pracy – Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa, NIP 5261053222, REGON 007021519
prowadzi Pełnomocnik - Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. ul. Berka Joselewicza 1, 07-410 Ostrołęka – na podstawie udzielonych pełnomocnictw
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Wynajem 1 pojazdu ciężarowego - śmieciarki na okres 9 miesięcy z opcją wykupu
- Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ostrołęce wraz z oświetleniem ulicznym - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Wiejskiej"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.