Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186014/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00197910/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00289029/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00289978/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713769900
1.5.8.) Numer faksu: 713769905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95424c95-19f3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000698/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Nowe postępowanie: Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68, z podziałem na 3 części zamówienia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186014/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-31/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3.1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7a - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8a – STWiOR,
- Załącznik nr 9a - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 71042,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Karmelkowej 25.1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7b - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8b – STWiOR,
- Załącznik nr 9b - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 78651,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Rędzińskiej 66-68.1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7c - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8c – STWiOR,
- Załącznik nr 9c - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 87812,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90133,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90133,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90133,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353
7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-075
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90133,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96054,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94054,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96054,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353
7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-075
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96054,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101419,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101419,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101419,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353
7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-075
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101419,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.