eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRoboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713769900

1.5.8.) Numer faksu: 713769905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95424c95-19f3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000698/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Nowe postępowanie: Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68, z podziałem na 3 części zamówienia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186014/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-31/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7a - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8a – STWiOR,
- Załącznik nr 9a - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 71042,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Karmelkowej 25.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7b - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8b – STWiOR,
- Załącznik nr 9b - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 78651,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Rędzińskiej 66-68.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7c - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8c – STWiOR,
- Załącznik nr 9c - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"- jednakże zgodnie z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 87812,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90133,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90133,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90133,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353

7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-075

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90133,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96054,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94054,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96054,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353

7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-075

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96054,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101419,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101419,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101419,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELESCRIME Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991016353

7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-075

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101419,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.