Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00220557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00230059/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4087f05-d476-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Wykonanie gadżetów oznakowanych symbolami Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Katowice (5 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nauka europejska w mieście oraz organizacja konferencji ESOF - Katowice 2024"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225734,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Butelka aluminiowa 750 mlLiczba sztuk: 3700
Opis
Butelka aluminiowa o pojemności 750 ml z zakrętką.
Znakowanie
Grawer laserowy na butelce na całym dostępnym do znakowania obszarze.
Karabińczyk był jednym z kryteriów oceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 55167,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zestaw piśmienniczyLiczba sztuk: 2 500
Opis
Zestaw piśmienniczy składający się z długopisu i ołówka z rysikiem. Wykonane z aluminium pokrytym czarną farbą ze srebrnymi elementami tj.: przycisk, klips, pierścienie wokół korpusu. Do pudełka dołączona wizytówka 9x5cm wykonana z papieru o gramaturze nie mniejszej niż 300 g/m2.
Opakowanie
Długopis i ołówek umieszczone w metalowym opakowaniu w jednolitym srebrnym kolorze. Wymiary pudełka 180 x 60 x 17 mm (+/- 10%). Środek opakowania wypełniony formą przytrzymującą długopis
i ołówek.
Znakowanie
Trwałe znakowanie na długopisie i ołówku oraz na pudełku w jednym kolorze, na całym dostępnym do znakowania obszarze
Na dołączonej wizytówce nadruk z dwóch stron.
Dodatkowe kryterium oceny
Mechanizm automatyczny ołówka był jednym z kryteriów oceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 46325,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Torba bawełnianaLiczba sztuk: 6 000
Opis
Bawełniana torba o gramaturze materiału nie mniejszej niż 140gr/m², z długimi uchwytami umożliwiającymi wygodne noszenie torby na ramieniu. Kolor materiału czarny. Rozmiar bez uchwytów 38x42 cm.
Znakowanie
Dwustronne, trwałe w jednym kolorze. Ten sam nadruk z dwóch stron.
Dodatkowe kryterium oceny
Gramatura materiału była jednym z kryteriów oceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Cukierki krówki w rożkuLiczba sztuk: 2 700
Opis
Cukierki krówki o mlecznym smaku. Łączna waga krówek netto/brutto: 350/363g (+/-5%)
Minimalny okres przydatności do spożycia - 4 miesiące od dnia dostarczenia krówek do Zamawiającego.
Opakowanie
Krówki zapakowane do foliowej torebki w kształcie rożka. Torebka związana na górze srebrnym lub złotym sznureczkiem.
Torebka z krówkami umieszczona w sztywnym kartonowym pudełku w kształcie stożka o podstawie koła lub wielokąta.
Wymiary torebki: długość 30 cm (+/- 10%), średnica w najszerszym miejscu 12,5 cm (+/- 10%).
Na torebce obowiązkowe informacje dotyczące żywności opakowanej.
Znakowanie
Etykiety krówek z nadrukiem full color.
Trwałe znakowanie na kartonowym pudełku na całej powierzchni, full color.
Dodatkowe kryterium oceny
Różne wzory etykiet krówek były jednym z kryteriów oceny oferty.
Projekty graficzne wzorów etykiet przygotuje Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 49842,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Przypinka drewnianaLiczba sztuk: 15 000
Opis
Przypinka drewniana ze sklejki. Kształt przypinki - prostokąt z zaokrąglonymi rogami o wymiarach: 40x30mm (+/-10%). Produkt przytwierdzony do kartonika z papieru o gramaturze 300g/m2 - 350g/m2. Wymiary kartonika: 90x50mm (+/-10%).
Znakowanie
• Na przypince wypalony laserowo grawer z logo Europejskiego Miasta Nauki.
• Nadruk na kartoniku z dwóch stron. Dwa różne nadruki na połowie kartoników (7 500 szt./1 rodzaj nadruku).
Dodatkowe kryterium oceny
Sposób mocowania był jednym z kryteriów oceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41778,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63668,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41778,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41778,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43357,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43357,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMEDIA-ART BARBARA RADOSZEWSKA, KAROL ZIEMIEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROMEDIA-ART BARBARA RADOSZEWSKA, KAROL ZIEMIEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43357,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas oceny próbek stwierdzono rozbieżności w SWZ w zakresie części 3 pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, a opisem kryterium oceny ofert. Błąd dotyczy gramatury materiału. W rozdziale II pkt 3 ppkt. 3) SWZ w opisie przedmiotu zamówienia zapis brzmi: „Bawełniana torba o gramaturze materiału nie mniejszej niż 140gr/m², z długimi uchwytami umożliwiającymi wygodne noszenie torby na ramieniu”, natomiast zapis w rozdziale III pkt 4 brzmi: „Zaproponowanie toreb z materiału o gramaturze przekraczającej 140g/ m2 lub poniżej 120 g/m2 spowoduje odrzucenie oferty”. Z uwagi na to że „gramatura materiału” jest jednym z kryterium oceny ofert, Zamawiający unieważnienia postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41512,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61438,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41512,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41512,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28228,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43911,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28228,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542737026
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMEDIA-ART BARBARA RADOSZEWSKA, KAROL ZIEMIEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROMEDIA-ART BARBARA RADOSZEWSKA, KAROL ZIEMIEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28228,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.