eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaBudowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296795433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f43

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf67eba-b07f-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000643/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 BUDOWA WIELORODZINNEGO BUDYNKU SOCJALNEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6791970,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa budynku wielorodzinnego nr 21A z lokalami na wynajem przy ul. Wołodyjowskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działkach o nr ewid. 3737; 3720; 3751; 3752/1 wraz z rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego.
2. Budynek zaprojektowano w układzie prostym z 2 klatkami schodowymi o trzech nadziemnych kondygnacjach (w tym z poddaszem użytkowym) i jednej kondygnacji podziemnej. Obiekt składa się z 2 segmentów z klatkami schodowymi o łącznej ilości 27 mieszkań; 14 lokali mieszkaniowych jedno-pokojowych i 13 lokali mieszkaniowych dwupokojowych. Budynek został zaprojektowany w konstrukcji tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, przykryty dachem dwuspadowym drewnianym z odwodnieniem zewnętrznym. W podpiwniczeniu przewidziano komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne, wózkownie i pomieszczenie dla gospodarza budynku.
3. Zakres zamówienia obejmuje również w szczególności:
1) Rozbiórkę istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego;
2) Rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego z komórkami;
3) Rozbiórkę istniejącego przyłącza, doziemnych instalacji, małej architektury, schodów wejściowych, ogrodzenia wewnętrznego oraz nawierzchni betonowej;
4) roboty ziemne;
5) roboty konstrukcyjno-budowlane;
6) roboty elewacyjne i wykończeniowe;
7) wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji sanitarnych, energetycznych, elektrycznych i telekomunikacyjnych;
8) wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i telekomunikacyjnych;
9) wykonanie instalacji odgromowej, RTV/SAT, LAN i światłowodowej;
10) wyposażenie lokali w podstawowy sprzęt i armaturę łazienkową;
11) wykonanie zagospodarowania terenu, opasek wokół budynku, zjazdów, ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych.
4. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację. Ze względu na konieczność zamontowania w każdym lokalu indywidualnego sytemu ogrzewania gazowego (piec gazowy dwufunkcyjny) i uruchomienia go przed rozpoczęciem okresu grzewczego, należy jak najszybciej przystąpić do uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie.
5. Uwaga!!:
1) załączona dokumentacja obejmuje całość prac (Etap I i II). W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi Etap I;
2) Zamawiający dokonał nieistotnych zmian dokumentacji projektowej. Szczegóły w opisie w SWZ.
Wykonawca proszony jest o uwzględnienie uwag przy obliczaniu ceny ofertowej.
6. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
7. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy o roboty budowlane, wybrany Wykonawca, ubezpieczy się na zasadach określonych w §8 ust. 2 wzoru umowy i przedstawi Zamawiającemu dowody zawarcia umów ubezpieczenia. Ubezpieczenie będzie utrzymywane w całym okresie realizacji umowy o roboty budowlane.
8. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy.
9. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty 4 000 000,00 zł brutto. W tym przypadku pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 r. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego - nie mniej niż 7 faktur częściowych). Ostatnia część wynagrodzenia umownego (faktura końcowa - min. 10% wynagrodzenia umownego) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu. Faktury częściowe i końcowa będą wystawiane za zrealizowany zakres zamówienia po podpisaniu przez nadzór obu stron protokołu odbioru potwierdzającego faktyczne wykonanie prac.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia.
12. Ze względu na zamiar współsfinansowania zamówienia z Banku Gospodarstwa Krajowego, w razie wystąpienia potrzeby, wybrany Wykonawca na żądanie Zamawiającego:
1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i wydatki niekwalifikowane;
2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane;
3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi.
13. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte finansowaniem z Banku Gospodarstwa Krajowego. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane bądź zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca, niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie, zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.
14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca powinien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.
15. Przed przystąpieniem do prac drogowych Wykonawca powinien wprowadzić w razie konieczności organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.
16. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.
17. Zamawiający wymaga obecności na budowie budynku co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń.
19. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.
20. Za zgodą Zamawiającego, gruz, kamień i kruszywo pozyskane w trakcie wykonywania prac zostaną wywiezione przez Wykonawcę, w ramach wynagrodzenia umownego, na miejsce wskazane przez Zmawiającego (na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka). W przypadku braku takiej zgody ww. materiały lub/i ziemia, piasek oraz glina pozyskane w trakcie wykonywania prac zostaną wywiezione i zagospodarowane na koszt Wykonawcy.
21. Kolorystyka i rodzaj materiałów budowlanych nie określonych w dokumentacji projektowej podlega uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego.
22. Wyposażenie kuchenne i łazienkowe oraz kocioł c.o. uwzględnione w dokumentacji projektowej podlegają uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego.
23. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy parkingów lub innych elementów zagospodarowania terenu.
24. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac -zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonych i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. Do raportu należy dołączyć dokumentację fotograficzną postępu robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających
25. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5273100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7209209,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5273100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ST TWAROWSCY SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200389397

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Baranowicka 60

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5273100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.