Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217129/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej w Sułkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67
1.5.2.) Miejscowość: Chynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.chynow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d85c3e6-f3b4-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej w Sułkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d85c3e6-f3b4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 418496,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny przedmiot zamówienia:
45000000-7 – roboty budowlane
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
45110000-1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne;
45112710-5 – roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
45112720-8 – roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych ;
45212221-1 – roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych;
45223800-4 – montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji;
45233000-9 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowana oraz wykonywania nawierzchni;
45262300-4 – betonowanie;
Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej w Sułkowicach na terenie działki nr ewid. 176/24, obręb 0048 Sułkowice, jedn. ewid. 140603_2 Chynów. Projektowane miasteczko rowerowe zostanie zrealizowane na terenie istniejącego placu zabaw, znajdującego się w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej w Sułkowicach.
W ramach inwestycji projektuje się miasteczko rowerowe, w skład którego wchodzić będą następujące elementy:
• Nawierzchnia miasteczka rowerowego;
• Znaki pionowe;
• Znaki poziome;
• Lokomotywa przy przejeździe kolejowym;
• Sygnalizatory świetlne.
W ramach inwestycji wykonane zostanie również zagospodarowanie terenu trawą wokół projektowanego miasteczka rowerowego.
Nawierzchnia miasteczka rowerowego zostanie wykonana z poliuretanu syntetycznego (EPDM),
na podbudowie z kruszywa kamiennego. Wokół nawierzchni zostaną wykonane krawężniki betonowe, posadowione na ławach betonowych. Oznakowanie poziome zostanie namalowane na nawierzchni poliuretanowej – zgodnie z projektem. Oznakowanie pionowe składa się ze znaków wg zestawienia, osadzanych w podłożu za pomocą stóp fundamentowych betonowych. Lokomotywa zostanie umieszczona przy przejeździe kolejowym, na nawierzchni z poliuretanu EPDM. Sygnalizatory świetle zostaną zasilane z baterii i wyposażone w instalację fotowoltaiczną do ładowania baterii zasilających sygnalizatory.
Nawierzchnię poliuretanową należy wykonać wg następującej technologii (od góry):
• Granulat EPDM (frakcja 1-3mm) gr. 0,7 cm
• Warstwa granulatu gumowego SBR (frakcja 1-4 mm) – gr. 0,8 cm
• Warstwa stabilizująca ET – gr. 3,5 cm
• Kruszywo łamane (frakcja 0-4 mm) – 5,0 cm
• Podbudowa z kruszywa stabilizowanego
• Piasek zagęszczony do Is=0,98
• Grunt rodzimy zagęszczony do Is=0.50, na głębokość 50 cm.
Znaki pionowe stalowe, ocynkowane, montowane na uchwyty zaciskowe ze stali ocynkowanej, do słupków o średnicy 48,3 mm.
W ramach inwestycji do wykonania jest rozbiórka istniejącego układu ścieżek. Istniejące ścieżki wykonane są z piasku zagęszczonego, pomiędzy betonowymi krawężnikami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Opis oceny równoważności (jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, lub przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych):
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262300-4 - Betonowanie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.