eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkDostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24775be-dd18-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046783/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach programu operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.271.14.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego
w Kluczborku oraz jednostki Gminy Kluczbork tj. Administracji Oświaty w Kluczborku
w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.;
2.Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem tj.:
- Serwer typu RACK;
- Monitory interaktywne;
- Komputery przenośne;
- Komputery stacjonarne;
- Monitory;
- Oprogramowanie Microsoft Office
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5A i 5B
do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji wymaganej na sprzęt komputerowy na okres podany w ofercie.
2.3.Minimalny okres gwarancji wymaganej wynosi 36 miesięcy i został określony w załączniku nr 5A i 5B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2.4.Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy określony w załączniku Nr 5A i 5B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;
2.5.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (w zakresie komputerów przenośnych i stacjonarnych oraz serwera) odpowiada wymaganiom określonym w SWZ Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci
- Wyniku testu PassMark CPU Mark (wydruk ze strony nie starszy niż 14 dni na dzień składania ofert);
- specyfikację zaoferowanych produktów umożliwiającą weryfikację oferty pod kontem zgodności z wymaganiami Zamawiającego
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.
5. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające);
6. Oferowany sprzęt musi posiadać deklarację CE;
7. Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Serwer Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla minimum systemu Windows Server 2019, Windows Server 2022.
8. Dostarczony sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001
(w zakresie komputerów stacjonarnych);
9. Dostarczony sprzęt musi posiadać gwarancje producenta oraz serwis wykonywany zgodnie z normą ISO 9001 (w zakresie komputerów stacjonarnych);
10. Dostarczony sprzęt musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodność z dyrektywą RoHs Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (w zakresie komputerów stacjonarnych);
11. Dostarczony sprzęt musi posiadać Certyfikat TCO min. 8.0 (w zakresie komputerów stacjonarnych)
12. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
13. Zaoferowane licencje na dostarczone oprogramowania muszą być fabrycznie nowe;
14. Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
16. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
18. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
19. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213300-8 Komputery biurkowe;
48822000-6 Serwery komputerowe;
30231300-0 Monitory ekranowe;
30213100-6 Komputery przenośne;
48823000-3 Serwery plików
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
20. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
21. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia .
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48822000-6 - Serwery komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przenośne

48823000-3 - Serwery plików

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477735,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613509,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477735,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521608787

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477735,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.