eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI ZWIĄZEK NARCIARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000866573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIESZCZAŃSKA 18/3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-313

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 122609970

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@pzn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

POLSKI ZWIĄZEK SPORTOWY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

SPORT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c094197-0bc7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c094197-0bc7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c094197-0bc7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą bezpłatnej Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz - w zakresie dopuszczonym SWZ – poczty elektronicznej (office@pzn.pl). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Informacje dotyczące sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawiera instrukcja „Komunikacja w postępowaniu” udostępniona na Platformie e-Zamówienia: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Do korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowanie się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii funkcjonowania Platformy e-Zamówienia można korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”: https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 25 MB. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 10.3. SWZ. Wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), które zostaną przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w wydzielonym pliku odpowiednio oznaczonym opisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, w celu utrzymania w poufności tych informacji.
Szczegółowe informacje dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępniania dokumentów zostały opisane w pkt. 6 SWZ.
Inne dokumenty i oświadczenia składane w postępowaniu, w tym wymienione w pkt 9.2. SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub - w zakresie dopuszczonym niniejszym SWZ także - na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 1. SWZ, w formie określonej odpowiednio w pkt 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – w dalszej części „RODO”.
Na Wykonawcy w szczególności spoczywa obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę / przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.

Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Na podstawie art. 18 ust. 6 Pzp, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZN/1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 631122,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT BIEGOWY ZIMOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego.
Łączna ilość – 339 kompletów, w tym:

a) Narty do narciarstwa biegowego (styl klasyczny) wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Narty na ślizgu z moherową wkładką na poziomie zawodniczym, wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości. z przystępnym flexem. Wymienna wkładka moherowa w strefie odbicia zapewniająca kopnięcie i poślizg w każdych warunkach, bez konieczności wcześniejszego przygotowania. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia najbardziej naturalny flex i czucie narty. Równowaga pomiędzy sztywnością skrętną a elastycznym flexem od czubka do piętki, zapewniająca stabilność w każdych warunkach.
Wiązanie do nart biegowych kompatybilne ze wszystkimi podeszwami butów NNN i Prolink. Łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi), łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Klasyczne flexy (gumki w przedniej części wiązania) twarde do jazdy klasycznej (możliwość wymiany bez użycia narzędzi).

ILOŚĆ: - 175 par (w tym: 136 cm x 2 pary; 146 cm x 15 par; 156 cm x 39 par; 166 cm x 25 par; 176 cm x 49 par; 186 cm x 44 pary; 196 cm x 1 para)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.

b) Narty do narciarstwa biegowego (styl dowolny) wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Narty wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości, z przystępnym flexem, kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia najbardziej naturalny flex i czucie śniegu. Równowaga pomiędzy sztywnością skrętną a elastycznym flexem od czubka do piętki, zapewniająca stabilność w każdych warunkach. Rdzeń narty o niskiej gęstości, wykonany z lekkiego drewna, z kanałami powietrznymi i wzmocniony włóknami bazaltowymi.
Wiązanie do nart biegowych kompatybilne ze wszystkimi podeszwami butów NNN i Prolink. Łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi), łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika.

ILOŚĆ: - 164 pary (w tym: 133 cm x 13 par; 143 cm x 31 par; 153 cm x 55 par; 163 cm x 59 par; 173 cm x 2 pary; 183 cm x 4 pary)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.

c) Buty zawodnicze do narciarstwa biegowego (uniwersalne) - ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny mankiet z wolnym zawiasem, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy w celu utrzymania w cieple i komforcie. Nisko profilowa podeszwa sprzyjająca naturalnemu przetaczaniu się stopy. Ruchomy mankiet optymalizujący swobodę ruchu przód/tył i sztywność skrętną, zapewniający pełną kontrolę nad nartami. Sportowa podeszwa zapewniająca komfort chodzenia, centralnie umieszczone knagi zapewniające maksymalną precyzję i kontrolę na nartach.

ILOŚĆ: - 339 par (w tym: nr 30 x 1 para; nr 31 x 1 para; nr 32 x 8 par; nr 33 x 11 par; nr 34 x 18 par; nr 35 x 26 par; nr 36 x 41 par; nr 37 x 55 par; nr 38 x 55 par; nr 39 x 48 par; nr 40 x 36 par; nr 41 x 29 par; nr 42 x 4 pary; nr 43 x 4 pary; nr 44 x 2 pary).

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).

d) Kije narciarskie do narciarstwa biegowego - kije o lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, wykonane w 100% z aluminium, posiadające gumowy uchwyt oraz pasek z pętelką dla bezpiecznego i wygodnego poczucia.

ILOŚĆ: - 339 par (w tym: 80 cm x 1 para; 85 cm x 1 para; 90 cm x 1 para; 95 cm x 5 par; 100 cm x 6 par; 105 cm x 13 par; 110 cm x 24 pary; 115 cm x 31 par; 120 cm x 43 pary; 125 cm x 54 pary; 130 cm x 155 par; 140 cm x 5 par)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: poniżej rękojeści, z przodu kija.

4.2.5.) Wartość części: 300415,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37411120-9 - Narty

37411130-2 - Kijki narciarskie

18821100-1 - Buty do biegów narciarskich

37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 25,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT BIEGOWY LETNI wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego.
Łączna ilość – 141 kompletów, w tym:

a) Nartorolki wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Nartorolki juniorskie do stylu dowolnego. Rama wykonana z aluminium o długości całkowitej 550 mm. Profil frezowania U o wymiarze 55x32mm. Koła wykonane z gumy naturalnej o szerokości 29mm, zwulkanizowane na feldze aluminiowej szprychowanej o średnicy 48 mm i wysokości nalewki 16mm. Prędkość kół średnio-szybka zainstalowana w systemie norweskim. Zainstalowane wiązania juniorskie biegowe manualne w normie NNN/PLK i stopniu twardości flexora 100, posiadające błotniki.

ILOŚĆ: - 141 par (rozmiar 33-44 EU)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: bok nartorolki, z przodu (przy kole).

b) Buty do nartorolek - wyczynowe buty dla młodych narciarzy. Uniwersalna podstawa podeszwy 3D Skate Chassis zapewniająca połączenie przenoszenia energii w stylu łyżwowym z elastycznością przedniej części stopy w technice klasycznej. Technologia Sensifit gwarantująca precyzyjne i komfortowe trzymanie stopy: od stóp wąskich po szerokie. System szybkiego sznurowania Quicklace oraz kevlarowe sznurówki. Stopień sztywności oraz twardości zapewniający wszechstronność podczas letnich treningów na nartorolkach. Podeszwa zewnętrzna: Junior Racing; Podeszwa wewnętrzna: Wytrzymałość; Norma: NNN/PLK; System stabilizacji: SensiFit; Twardość: COMBI Chassis; Krój dla juniorów; Waga : 0,85 kg

ILOŚĆ: - 141 par (w tym: nr 33 x 1 para; nr 34 x 3 pary; nr 35 x 5 par; nr 35,5 x 2 pary; nr 36 x 6 par; nr 36 2/3 x 15 par; nr 37 1/3 x 12 par; nr 38 x 14 par; nr 38 2/3 x 14 par; nr 39 1/3 x 19 par; nr 40 x 12 par; nr 40 2/3 x 11 par; nr 41 1/3 x 13 par; nr 42 x 14 par)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).

4.2.5.) Wartość części: 124951,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 25,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT SKOKOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego.

Narty do skoków narciarskich - narta klasy Junior o lekkiej budowie w technologii kanałów powietrznych, plastra miodu o szerokości od 9 do 10,5 cm w zależności od długości narty i długościach od 140 cm do 215 cm oraz ślizgu grafitowym, który winien zapewniać właściwe wchłanianie smarów, wyposażonego w 3 rowki i wykończonego strukturą fabryczną. Narty winny być łatwe do opanowania dla młodych i początkujących zawodników skoków narciarskich oraz odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom FIS.

ILOŚĆ: - 105 par (w tym: 140 cm x 15 par; 150 cm x 15 par; 160 cm x 15 par; 170 cm x 15 par; 180 cm x 15 par; 190 cm x 15 par; 200 - 215 cm x 15 par)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia skokowego przedniego (w poprzek).

4.2.5.) Wartość części: 109976,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37411120-9 - Narty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 25,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT ALPEJSKI wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego.
Łączna ilość – 110 kompletów, w tym:

a) Narty do narciarstwa alpejskiego wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych narciarzy (szkoła podstawowa) uprawiających konkurencje alpejskie. Narty posiadające promień skrętu od 6 m do 15 m, kompozytowe o sprężystości miękkiej zapewniające łatwość rozpoczynania skrętu oraz stabilną fazę sterowania w każdych warunkach. Wiązania o sile wypięcia do 12 DIN, „rental” o łatwym sposobie przesuwania przód/tył i dopasowania do różnych rozmiarów butów. Narty z wiązaniami kompatybilne z każdym rodzajem butów narciarskich, charakteryzujące się wysoką wytrzymałością materiału.

ILOŚĆ: - 110 par (w tym: 100 cm x 8 par; 110 cm x 13 par; 120 cm x 25 par; 130 cm x 25 par; 140 cm x 14 par; 150 cm x 12 par; 160 cm x 13 par).

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia przedniego (w poprzek).

b) Kask ochronny do narciarstwa alpejskiego - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych narciarzy (szkoła podstawowa) uprawiających konkurencje alpejskie. Kask ochronny o lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, posiadający europejską normę bezpieczeństwa CE oraz łatwą regulację do obwodu głowy.

ILOŚĆ: - 110 szt. (w tym: XXS/XS - 47-51 cm x 11 szt. ; XS/S - 52-55 cm x 58 szt. ; M/L - 56-59 cm x 39 szt.; XL/XXL - 60-63 cm x 2 szt.).

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: tył kasku

4.2.5.) Wartość części: 95780,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37411120-9 - Narty

37411160-1 - Ubiory narciarskie

37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 25,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów, o których mowa w pkt.15 SWZ;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w punkcie 9.1.e) (jeżeli dotyczy) oraz 9.1.g) SWZ a warunków, dotyczących niepodlegania wykluczeniu z postępowania - w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.1.f) SWZ oraz pkt 9.2. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.f) SWZ: OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.
9.2. SWZ: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (pkt 9.1.f) SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 15 SWZ wg wzorów zawartych w formularzach załączonych do SWZ, dotyczące:
– Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
– podmiotu lub podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.e) SWZ: jeżeli dotyczy - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY DO ODDANIA W DYSPOZYCJĘ WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW na potrzeby realizacji zamówienia
9.1.g) SWZ: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 do SWZ: „FORMULARZ OFERTOWY” (udostępniony na Platformie e-Zamówienia).
1.1. Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego: „ZAKRES FINANSOWO - RZECZOWY”.
1.2. Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego: „OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE LICZBY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH UŻYWANYCH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA”.
2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest upoważniona do jego reprezentowania, tj:
– ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU, chyba że Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;
– PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, wymienionych w poprzednim punkcie.
Powyższe zasady dotyczą odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Załącznik nr 4 do SWZ: "OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO" - w celu wypełnienia obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 24 SWZ – dotyczy Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Załącznik nr 5 do SWZ: „KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 9.3. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA E-ZAMÓWIENIA

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 17:00

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

a) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy.
b) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2.
c) Określając warunki i kryteria w niniejszym postępowaniu, Zamawiający nie eliminuje ani nie ogranicza w ubieganiu się o udzielenie zamówienia kręgu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
d) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
e) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
f) Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.
g) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
h) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN).
i) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 Pzp.
j) Na podstawie art. 462 – 463 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
k) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
l) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.