Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Rachanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Rachanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846471103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Rachanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c5497da-dd41-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001913/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Adaptacja pomieszczeń biurowych na archiwum wraz z montażem windy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.3.2024.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Rozbudowa budynku Urzędu Gminy”, która obejmuje dwa zadania.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi także:
2.1. Adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia biurowe i archiwum.
Zakres prac obejmuje:
I. Piwnica – pomieszczenie archiwum:
• Roboty budowlane ( Rozbiórki, posadzki na gruncie, tynki wewnętrzne, obudowa rur, podłoga z płytek gres, malowanie, stolarka drzwiowa);
• Instalacje sanitarne ( wentylacja mechaniczna, instalacja systemu detekcji wody);
• Instalacje elektryczne (demontaże, oprzewodowanie, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtykowych, grzejniki elektryczne, pomiary elektryczne);
II. Parter - WC dla osób niepełnosprawnych i pomieszczenie biurowe:
• Roboty budowlane ( Rozbiórki, zamurowania, tynki wewnętrzne, gładź gipsowa, okładziny ścian, posadzki i podłogi, malowanie, stolarka okienno-drzwiowa);
• Instalacje sanitarne ( Instalacja c.o., instalacja wodno-kanalizacyjna);
• Instalacje elektryczne ( demontaże, oprzewodowanie, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtynkowych, pomiary elektryczne, instalacja przyzywowa);
2.2. Dostosowanie budynku urzędu Gminy Rachanie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w tym likwidacja barier architektonicznych w ramach projektu „Dostępna przestrzeń publiczna” w Gminie Rachanie.
Zakres prac obejmuje:
I. Montaż windy zewnętrznej:
• Roboty budowlane – winda ( prace przygotowawcze, roboty ziemne – wykop pod fundament windy, płyta żelbetowa, przebudowa okapu dachu w miejscu montażu windy, dostawa windy);
• Instalacje elektryczne ( zasilenie windy);
II. Przebudowa i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń łączących windę z głównym korytarzem budynku urzędu Gminy Rachanie:
• Parter - ( roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne);
• I Piętro - (roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478470,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1429260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478470,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FINIDAM Damian Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9211993267
7.3.3) Ulica: Ul. Wiejska 22
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478470,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.