Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189041/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00202126/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych podnośników typu nożycowego oraz masztowego na potrzeby RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski, w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54-412-18-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych podnośników typu nożycowego oraz masztowego na potrzeby RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski, w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d40697-e197-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.11/01/06/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego podnośnika nożycowego, elektrycznego, ruchomego dla potrzeb RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego podnośnika masztowego, elektrycznego, dla potrzeb RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział VI SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GUTLIFT Marcin Gut Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372597743
7.3.3) Ulica: Komorowicka 83
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUTLIFT MARCIN GUT SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GUTLIFT MARCIN GUT SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, w części II, tj. na „Dostawę fabrycznie nowego podnośnika masztowego, elektrycznego, dla potrzeb RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski”, gdyż wszystkie złożone oferty, dla tej części postępowania podlegają odrzuceniu.
Zamawiający informuję, że w części II ww. postępowania odrzucono ofertę nr 1 Wykonawcy RESACO Sp. z o.o., ul. Hipolita Cegielskiego 5, 75-202 Koszalin.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Podczas badania ofert stwierdzono, że oferta dotyczy innego postępowania tj. postępowania na „Dostawę fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, nr referencyjny: BZ.ZP.10/25/05/22, w związku z czym jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Złożona oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuję, że w części II ww. postępowania odrzucono ofertę nr 2 Wykonawcy GUTLIFT Marcin Gut Spółka Komandytowa ul. Komorowicka 83 43-300 Bielsko Biała
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Podczas badania ofert stwierdzono, że oferowane urządzenie/maszyna nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia w zakresie wysokości roboczej oraz wysokości podnoszenia. Zamawiający wymagał:
- wysokości roboczej w zakresie od 10,00 m do 10,50 m, natomiast wykonawca zaoferował 11,20 m.
- wysokości podnoszenia w zakresie od 8,00 m do 8,20 m, natomiast wykonawca zaoferował 9,20 m.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- Przebudowa sygnalizacji świetlnej na Placu Wolności - wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy skrzyżowaniu Plac Wolności na ul. P.O.W
- Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papieżka
- Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Parking przy Mini Osiedlu Dziewińska
- "Przebudowa pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Zduńskiej 7 we Włocławku - Etap III. "
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia magazynu w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie
- "Dostawa podnośnika koszowego zabudowanego na podwoziu pojazdu samochodowego o DMC 3,5t"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.