Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255360/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00285982/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana bramy i ogrodzenia IX kwatery Szkółki Doręgowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutówko 18
1.5.2.) Miejscowość: Lutówko
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-407
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 388 47 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.lutowko@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/28554/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana bramy i ogrodzenia IX kwatery Szkółki Doręgowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0b4759b-035e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00178866/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana ogrodzenia IX kwatery Szkółki Doręgowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.4.2022/II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64714,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce bramy i istniejącego ogrodzenia oraz zainstalowanie nowej bramy i wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetonowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera poniższa dokumentacja, stanowiąca załączniki do SWZ:
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 4 do SWZ;
- Rysunek techniczny – załącznik nr 5 do SWZ;
- Kosztorys ślepy – załącznik nr 6 do SWZ;
UWAGA! Kosztorys ślepy jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy roszczenia odszkodowawczego przez Wykonawcę z tytułu informacji w nich zawartych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp w zw. z art. 266 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106764 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112545 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Przebudowa biblioteki w budynku PLSP w Krakowie (dawniej ZPSP) wraz z pracami uzupełniającymi w zakresie dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie,,
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.