Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00213485/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Wieluń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd5a0971-e404-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Wieluń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd5a0971-e404-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050530/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Wieluń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 880843,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Wieluń” realizowane będą niżej wymienione Zadania:
1) Zadanie nr 1
Budowa bieżni prostej i elementów małej architektury-Teren Szkoły Podstawowej w Rudzie,
2) Zadanie nr 2
Budowa boiska piłkarskiego wraz z bieżnią i skocznią w dal – Teren Szkoły Podstawowej w Bieniądzicach
Zakres rzeczowy obejmuje :
1. Zadanie nr 1
Budowa bieżni prostej i elementów małej architektury-Teren Szkoły Podstawowej w Rudzie,
1) Na działkach o nr geodezyjnych 759 i 457, obręb 15 planowana jest budowa bieżni prostej, elementów małej architektury oraz karczowanie drzew;
2) Realizacja ww. zakresu polegać będzie na:
a) budowie trzytorowej 60 metrowej bieżni prostej o nawierzchni poliuretanowej wraz ze skocznią do skoku w dal,
b) montażu elementów małej architektury w tym:
montażu placu zabaw (zestaw sprawnościowy dla dzieci i starszych, domek ze wspinaczką, huśtawka wahadłowa),siłowni plenerowej (5 podwójnych urządzeń w tym: biegacz + prasa nożna na pylonie, orbitrek + rower na pylonie, jeździec + wioślarz na pylonie, , krzesło do wyciskania + motyl na pylonie), ławek parkowych
(3 szt.), koszy na śmieci (6 szt.) i regulaminów użytkowania (3 szt.),
c) karczowanie pni drzew – 6 szt,
d) uporządkowaniu działki po zakończeniu prac budowlanych.
2. Zadanie nr 2
Budowa boiska piłkarskiego wraz z bieżnią i skocznią w dal – Teren Szkoły Podstawowej w Bieniądzicach
1) Na działce o nr geodezyjnym 76, obręb Bieniądzice planowana jest budowa boiska piłkarskiego wraz z bieżnią i skocznią w dal.
2) Realizacja ww. zakresu polegać będzie na
:a) budowie boiska do piłki ręcznej i nożnej (20x40) wraz z koszykówką o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej z wyznaczonymi liniami,
b) budowie bieżni 4 torowej prostej 60m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej,
c) budowie skoczni w dal 8,0 x 2,90,
d) budowie rozbiegu do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej o dł. 40 m,
e) zakupie i montażu piłkochwytu,
f) przesadzeniu 1 szt. drzewa (tui),
g) wyposażeniu w: bramki do piłki ręcznej 3x2, siatki do bramki piłkarskiej, tuleje montażowe do bramek, belka odbicia, „łapacze piasku”, stojaki do koszykówki o wysięgu min. 220 cm, tablice epoksydowe 90x120 cm, obręcze do gry w koszykówkę, tuleje montażowe do stojaków do koszykówki, ramy PU z deklem maskującym tuleje.
h) wykonaniu chodników z kratki syntetycznej,
i) wykonaniu dojść do boisk i placów utwardzonych w tym: wykonanie betonowych schodów terenowych i umocnień skarp palisadą,
j) plantowaniu terenu i obsianiu go trawą,
k) wykonanie pasu chłonnego z zasypki żwirowej o pow. 65 m2
c) karczowanie pni drzew
Dodatkowo w zakres zadania wchodzi wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych ( dla każdego zadania po 1 szt.) z dibondu o wymiarach 80x120 cm. Wykonanie powinno być zgodne z wytycznymi Polskiego Ładu (wytyczne w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388331644
7.3.3) Ulica: Słoneczna 24A
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- Opracowanie dokumentacji przebudowy dróg: Zad 1-nr 117219E w Widoradzu, Zad 2-ul.Różanej w Wieluniu, Zad 3-ul.Kościelna w Gaszynie, Zad 4-ul.Klonowa i ul. Grabowa w Dąbrowie, Zad 5-ul.Cicha w Gaszynie
- Przebudowa wentylacji mechanicznej w Pracowni Leków Cytostatycznych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.