Og³oszenie z dnia 2021-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00332698/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Jod³owej, ul. Sosnowej oraz ul. Brzozowej w miejscowo¶ci Skulsk gmina Skulsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skulsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skulsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632682018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skulsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Jod³owej, ul. Sosnowej oraz ul. Brzozowej w miejscowo¶ci Skulsk gmina Skulsk
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ebdfc09-51ce-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00292050
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sidaspzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na sidaspzp.pl, tj.:
3.4.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
3.4.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3.4.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
3.4.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
3.4.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
3.4.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
3.4.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://sidaspzp.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane w dalszej czê¶ci SWZ – RODO), Zamawiaj±cy informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyskuje w zwi±zku z ich udzia³em w niniejszym postêpowaniu, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skulsk ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, reprezentowane przez Wójta Gminy Skulsk, kontakt: ug.skulsk@skulsk.pl, telefon: 63/2682018, fax 63/ 2682018,
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skulsk (Urzêdzie Gminy w Skulsk) jest Pani Ewa Galiñska tel. 531641425
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa dróg na terenie Gminy Skulsk w miejscowo¶ciach: £uszczewo – Galiszewo, Koszewo, Gawrony”o numerze ZP.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy,
1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*,
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest przebudowa ul. Jod³owej, ul. Sosnowej oraz ul. Brzozowej w m. Skulsk. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na ul. Jod³owej oraz ul. Sosnowej oraz poszerzenie istniej±cej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego na ul. Brzozowej i wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej na ca³ej szeroko¶ci jezdni, budowê chodników, ¶cie¿ki rowerowej, ci±gu pieszo - rowerowego, miejsc postojowych oraz przebudowê istniej±cych zjazdów. Roboty powinny byæ realizowane wg kolejno¶ci zgodnej z uwzglêdnieniem uwarunkowañ wynikaj±cych z procesów technologicznych poszczególnych rodzajów robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 6.1. Zamawiaj±cy do oceny kryteriów pobierze dane z oferty Wykonawcy - Za³±cznik nr 1 - Formularz oferty (pkt. 2 - cena, pkt 4. – wyd³u¿enie okresu gwarancji).
6.2. Punkty za kryteria przyznawane bêd± wg poni¿szych zasad:
6.2.1. Cena ofertowa (C) – oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± liczbê punktów, ka¿dej nastêpnej ofercie przyznaje siê proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór:
C = CMIN /CBAD x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – oznacza liczbê punktów, jakie otrzyma oferta oceniana w kryterium „Cena ofertowa”
CMIN – oznacza najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
CBAD – oznacza cenê ocenianej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
60,00 pkt – maksymalna liczba punktów przyznawanych w ramach kryterium „Cena ofertowa”.
6.2.2. Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G)
Ofertom przyznaje siê punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia maksymalnie o 2 lata, tj. z 5 lat do 7 lat;
Minimalny okres gwarancji to 5 lat.
Wyd³u¿enie okresu gwarancji nale¿y okre¶liæ, podaj±c liczbê pe³nych lat, tj. od
1 roku do 2 lat.
W przypadku podania wyd³u¿enia okresu gwarancji w innych jednostkach czasu lub niepe³nych latach, do oceny przyjêta bêdzie wyliczona liczba pe³nych lat, z zaokr±gleniem „w dó³”.
Za podanie okresu gwarancji bez wyd³u¿enia, tj. 5 lat, przyznanych zostanie 0 punktów.
Za ka¿dy jeden rok wyd³u¿enia okresu gwarancji przyznanych zostanie 20,00 punktów.
Za maksymalne wyd³u¿enie okresu gwarancji (o 2 lata) przyznanych zostanie 40,00 punktów.
Przy wyd³u¿eniu okresu gwarancji o wiêcej ni¿ 2 lata przyznana zostanie maksymalna liczba punktów (40,00), natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcê.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji ni¿ wymagane 5 lata skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy).
Za rok przyjmuje siê 12 miesiêcy lub 365 dni lub 52 tygodnie.
40,00 pkt – maksymalna liczba punktów przyznawanych w ramach kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”.
6.3. W ramach wszystkich wskazanych wy¿ej kryteriów, oferta otrzyma koñcow± (³±czn±) liczbê punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
KP = C + G
gdzie:
KP – oznacza koñcow± (³±czn±) liczbê punktów uzyskanych przez dan± ofertê,
C – oznacza liczbê punktów uzyskanych w kryterium „Cena ofertowa”,
G – oznacza liczbê punktów uzyskanych w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”.
6.4. Oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznanych w oparciu o ww. kryteria (pomno¿on± przez liczbê cz³onków komisji przetargowej oceniaj±cych oferty), zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
6.5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy postêpuje zgodnie z art. 248 i 251 ustawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:2.1.1. warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tj. w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowa³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg. £±czna warto¶æ wykazanych dwóch robót nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200.000,00 z³ brutto
2.1.2. warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do jego wykonania na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalno¶ci drogowej – min. 1 osoba.
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.5.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2.5.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.5.3. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. dokumenty sk³adaj± Wykonawcy ³±cznie. Wykonawca przedk³ada ww. wykazy przygotowane na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem do ich z³o¿enia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców).W takim przypadku oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
3.1.1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
3.1.1.1. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one z ofert±, w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.1.1.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w o¶wiadczeniu do³±czonym do oferty, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
3.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3.4. Wspólników spó³ki cywilnej traktuje siê jak Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Obowi±zek ustanawiania pe³nomocnika, o którym mowa powy¿ej, nie dotyczy spó³ek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikaæ bêdzie z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3.5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, przed zawarciem umowy, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ, co najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania wspó³pracy (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy na warunkachokre¶lonych w § 14 projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego ,
które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sidaspzp.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przebudowa ul. Jod³owej , ul. Sosnowej oraz ul. Brzozowej w miejscowo¶ci Skulsk, gm. Skulsk realizowana jest w ramach "Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2021"PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podzia³em na czê¶ci w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CI¡GU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa sk³adu drewna na drodze le¶nej nr inw. 242/148 w Mikowie
- "Przebudowa drogi gminnej 120690K w km od 0+000 do 0+950 w miejscowo¶ci Kali¶, Gmina Wolbrom"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzy¿owania z ul. Krêt± do skrzy¿owania z ul. Okrê¿n±
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.