Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa testerów – odczynników do wstępnej identyfikacji środków narkotycznych na potrzeby jednostek Policji garnizonu śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa testerów – odczynników do wstępnej identyfikacji środków narkotycznych na potrzeby jednostek Policji garnizonu śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe278ce-ed8a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa testerów- odczynników do wstępnej identyfikacji środków narkotycznych na potrzeby jednostek Policji garnizonu śląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-128/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 444183,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Odczynnik Marquisa.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 98470,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Odczynnik Nitric Acid (kwas azotowy).Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4785,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Odczynnik Dille-Koppanyi’ego.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5842,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Odczynnik Ehrlicha.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 16650 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Odczynnik Duguenois-Levine.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 17649,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Odczynnik Scotta.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 25987,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Odczynnik Methadone.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 8097,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Odczynnik PCP.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7548,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – Odczynnik Special Opiates.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6662,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - Odczynnik Macke’go.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7437,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 - Odczynnik Ephedrine.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 10455,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - Odczynnik Valium, Rohypnol&Methcathinone.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6970,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - Odczynnik Methaphetamine (Simona).Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 66619,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - Odczynnik Mayer’s Reagnet.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 18980,50 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – Odczynnik Fast Blue B Salt.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 115646,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 - Odczynnik GHB Reagnet.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 11235,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 - Odczynnik Neutralizujący.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7049,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 - Test na chlorki CL.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4050,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 19 - Test na siarczany SO.Szczegółowe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: 1) SWZ - Sekcja IV Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy; 3) Załącznik nr 3 do SWZ - formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97176,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97176,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97176,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97176,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5209,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5209,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5209,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5209,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7221,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7221,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7221,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7221,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19003,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19003,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19003,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19003,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20143,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20143,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20143,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20143,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29265,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29265,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29265,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29265,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10008,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10008,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10008,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10008,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8614,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8614,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8614,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8614,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8234,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8234,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8234,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8234,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8488,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8488,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8488,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8488,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12922,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12922,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12922,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12922,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8614,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8614,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8614,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8614,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66459,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66459,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66459,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66459,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19226,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19226,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19226,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19226,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118089,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118089,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118089,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118089,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17564,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17564,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17564,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17564,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6543,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6543,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6543,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6543,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5227,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5227,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5227,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5227,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5227,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5227,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5227,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252
7.3.3) Ulica: Puławska 370
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5227,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do badań genetycznych
- WZPiFP-45-25 Dostawa materiałów techniki kryminalistycznej
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- "Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie"
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.