eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice"AKTYWNIE I W ZACHWYCIE, POZNAJĘ GMINĘ ZIĘBICE".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„AKTYWNIE I W ZACHWYCIE, POZNAJĘ GMINĘ ZIĘBICE”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3eeda7d8-dd3d-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„AKTYWNIE I W ZACHWYCIE, POZNAJĘ GMINĘ ZIĘBICE”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eeda7d8-dd3d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002367/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220772,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, składające się z trzech części:
1) Część nr 1 - „Budowa placu zabaw oraz miejsc rekreacji dla turystów w miejscowości Nowina”.
2) Przedmiotem zamówienia NIE jest wykonanie całości ogrodzenia wraz z furtką i bramą. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyłącznie 10 metrów ogrodzenia (zniszczony fragment od narożnika do bramki widoczny na zdjęciu stanowiącym załącznik do OPZ).
3) W ramach zamówienia należy wykonać:
a) Wytyczenie urządzeń i elementów zagospodarowania w terenie,
b) Korytowanie terenu pod nawierzchnie bezpieczne z przemieszczeniem i rozplantowaniem ziemi urodzajnej na terenie działki 190/6,
c) Ułożenie przepuszczalnej geomembrany (agrotkaniny) pod podłoża z piasku w strefach bezpiecznych,
d) Wykonanie montażu obrzeży trawnikowych typu GeoBorder 45 jako obramowanie stref bezpiecznych piaskowych z nawierzchnią trawiastą,
e) Wykonanie montażu urządzeń zabawowych zgodnie z PZT oraz instrukcjami i zaleceniami producenta urządzeń,

UWAGA:
­- dla zestawu zabawowego ze zjeżdżalniami metalowymi należy zastosować elementy nośne metalowe – zgodnie z opisem równoważności;
- dla huśtawki wahadłowej należy zastosować elementy nośne metalowe – zgodnie z opisem równoważności;
- dla zestawu sprawnościowego, belka balansująca należy zastosować elementy nośne metalowe – zgodnie z opisem równoważności;

f) Wykonanie montażu ławek,
g) Wykonanie montażu kosza na śmieci,
h) Wykonanie montażu tablicy i stojaka regulaminu placu zbaw,
i) Montaż lampy solarnej z wyposażeniem,
j) Montaż elementów ogrodzenia długości 10 mb wraz z robotami ziemnymi i betonowymi (uwaga poniżej),
k) Nawiezienie niezbędnej warstwy ziemi urodzajnej, wypełnienie stref bezpiecznych piaskiem, wykonanie prac niwelacyjno-kultywacyjnych, obsianie, nawożenie i pielęgnacja trawników w obszarze objętym opracowaniem,
l) Niezbędne prace transportowe i wykończeniowe oraz towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4) Przedmiot umowy ma charakter mieszany i obejmuje równocześnie dostawy i roboty budowlane. Montaż urządzeń ma charakter robót budowlanych a zakres tej części umowy ma być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5) Zamówienie zostało zakwalifikowane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych jako dostawy.
6) Części zamówienia są objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 - odpowiednio dla każdej części do SWZ w tym:
a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – informacje zamawiającego, które mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed dokumentami wskazanymi poniżej;
b) dokumentacja projektowa – Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres, który należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia został opisany w dokumencie pod nazwą „opis przedmiotu zamówienia (OPZ)-informacje zamawiającego (…)” w zakresie każdej części;
c) kryteria w celu oceny równoważności;
d) przedmiar.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy w zakresie każdej części.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 71880,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, składające się z trzech części:
1) Część nr 2 - „Budowa placu zabaw oraz miejsc rekreacji dla turystów w miejscowości Rososznica”;
2) Przedmiotem zamówienie NIE jest dostawa i montaż wszystkich urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia NIE obejmuje dostawy i montażu:
­ a) huśtawki wahadłowej potrójnej (oznaczonej nr 2 na PZT),
­ b) huśtawki wagowej z podwójnymi siedziskami (oznaczonej nr 3 na PZT),
­ c) bujaka sprężynowego typu Tuba (oznaczonego nr 4 na PZT),
­ d) bujaka sprężynowego typu Konik (oznaczonego nr 5 na PZT),
­ e) ogrodzenia wraz z bramą i furtką, robotami ziemnymi i betonowymi.
3) Urządzenia zamontowane w ramach odrębnego zamówienia. W przypadku kolizji z PZT należy przewidzieć demontaż i ponowny montaż zgodnie z PZT.
4) W ramach zamówienia należy wykonać:
a) Wytyczenie urządzeń i elementów zagospodarowania w terenie,
b) Korytowanie terenu pod nawierzchnie bezpieczne z przemieszczeniem i rozplantowaniem ziemi urodzajnej na terenie ww. działek,
c) Ułożenie przepuszczalnej geomembrany (agrotkaniny) pod podłoża z piasku w strefach bezpiecznych,
d) Wykonanie montażu obrzeży trawnikowych typu GeoBorder 45 jako obramowanie stref bezpiecznych piaskowych z nawierzchnią trawiastą,
e) Wykonanie montażu urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznych, zgodnie z PZT oraz instrukcjami i zaleceniami Producenta urządzeń (uwaga powyżej),
f) Wykonanie montażu ławek,
g) Wykonanie montażu kosza na śmieci
h) Wykonanie montażu tablicy i stojaka regulaminu placu zbaw,
i) Montaż lampy solarnej z wyposażeniem,
j) Nawiezienie niezbędnej warstwy ziemi urodzajnej, wypełnienie stref bezpiecznych piaskiem, wykonanie prac niwelacyjno-kultywacyjnych, obsianie, nawożenie i pielęgnacja trawników w obszarze objętym opracowaniem,
k) Niezbędne prace transportowe i wykończeniowe oraz towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot umowy ma charakter mieszany i obejmuje równocześnie dostawy i roboty budowlane. Montaż urządzeń ma charakter robót budowlanych a zakres tej części umowy ma być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
6) Zamówienie zostało zakwalifikowane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych jako dostawy.
7) Części zamówienia są objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 - odpowiednio dla każdej części do SWZ w tym:
a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – informacje zamawiającego, które mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed dokumentami wskazanymi poniżej;
b) dokumentacja projektowa – Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres, który należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia został opisany w dokumencie pod nazwą „opis przedmiotu zamówienia (OPZ)-informacje zamawiającego (…)” w zakresie każdej części;
c) kryteria w celu oceny równoważności;
d) przedmiar.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy w zakresie każdej części.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 77912,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, składające się z trzech części:
1) Część nr 3 - „Rozbudowa placu zabaw oraz miejsc rekreacji dla turystów w miejscowości Niedźwiednik”.
2) Przedmiotem zamówienie NIE jest dostawa i montaż wszystkich urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu:
­ a) huśtawki wahadłowej podwójnej (oznaczonej nr 1.1 na PZT),
­ b) ławki z oparciem (oznaczonej lit. Ł na PZT).
3) W ramach zamówienia należy wykonać:
a) Demontaż istniejących urządzeń zabawowych, siłowni zewnętrznych i wyposażenia użytkowego,
b) Wytyczenie urządzeń i elementów zagospodarowania w terenie,
c) Korytowanie terenu pod nawierzchnie bezpieczne z przemieszczeniem i rozplantowaniem ziemi urodzajnej na terenie działki objętej opracowaniem,
d) Ułożenie przepuszczalnej geotkaniny pod podłoża żwirowe w strefach bezpiecznych,
e) Wykonanie montażu obrzeży trawnikowych typu GeoBorder 45 jako obramowanie stref bezpiecznych z nawierzchnią trawiastą,
f) Wykonanie montażu urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznej w nowej lokalizacji, zgodnie z PZT oraz instrukcjami i zaleceniami Producenta urządzeń (uwaga powyżej),
g) Wykonanie montażu ławek z oparciem,
h) Wykonanie montażu kosza na śmieci
i) Wykonanie montażu tablicy i stojaka regulaminu placu zbaw,
j) Montaż stojaka do koszykówki z wyposażeniem,
k) Nawiezienie niezbędnej warstwy ziemi urodzajnej, wypełnienie stref bezpiecznych żwirem, wykonanie prac niwelacyjno-kultywacyjnych, obsianie, nawożenie i pielęgnacja trawników w obszarze objętym opracowaniem po wykonywanych robotach,
l) Niezbędne prace transportowe i wykończeniowe oraz towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Przedmiot umowy ma charakter mieszany i obejmuje równocześnie dostawy i roboty budowlane. Montaż urządzeń ma charakter robót budowlanych a zakres tej części umowy ma być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5) Zamówienie zostało zakwalifikowane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych jako dostawy.
6) Części zamówienia są objęte aktualnym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 - odpowiednio dla każdej części do SWZ w tym:
a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – informacje zamawiającego, które mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed dokumentami wskazanymi poniżej;
b) dokumentacja projektowa – Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres, który należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia został opisany w dokumencie pod nazwą „opis przedmiotu zamówienia (OPZ)-informacje zamawiającego (…)” w zakresie każdej części;
c) kryteria w celu oceny równoważności;
d) przedmiar.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy w zakresie każdej części.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 70978,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125703,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97061,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061646358

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97061,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109711,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155726,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109711,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061646358

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109711,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119720,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAGIC GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521329350

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 52-54

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119720,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.