Og³oszenie z dnia 2024-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00343586/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIA£ÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIÊDZYNARODOWIENIE M¦P
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://polsa.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wspieranie polskiego przemys³u kosmicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIA£ÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIÊDZYNARODOWIENIE M¦P
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55c9e7c0-fccb-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00292093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00224073/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.20 BRAND HUB: materia³y informacyjno - promocyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umiêdzynarodowienie M¦P – BRAND HUB” dzia³anie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/polsa/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, dokumentów oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej za pomoc± Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/polsa .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Minimalne wymagania techniczne
zwi±zane z udzia³em w postêpowaniu.
a) Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokumenty elektroniczne przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), s± sporz±dzane w jednym z formatów
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346,0568,0695,01517 2320).
b) U¿ywanie Platformy w pe³nym zakresie wymaga spe³nienia minimalnych wymagañ sprzêtowo ‐ aplikacyjnych w tym:
˗ sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
˗ komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
˗ zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
˗ w³±czona obs³uga JavaScript,
˗ zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
˗ Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
˗ Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
3) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
4) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
5) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar.gif.bmp.numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
6) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp
s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
7) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
8) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
9) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
10) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
11) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie
ka¿dego ze skompresowanych plików.
13) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Szczegó³owy opis wymagañ zosta³ opisany w SWZ w Rozdziale XV.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Agencji Kosmicznej z siedzib± w Gdañsku ul. Trzy Lipy 3, 80-172
Gdañsk. Z administratorem danych mo¿na skontaktowaæ siê pod
adresem e-mail: sekretariat@polsa.gov.pl, tel. 22 380 15 50 lub korespondencyjnie, pisz±c na adres siedziby administratora.
2. Administrator danych wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
iod@polsa.gov.pl we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z
przetwarzaniem danych.
3. Dane osobowe w zakresie: imiê, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane kwalifikacje zawodowe
wymagane do spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu/realizacji Umowy, a tak¿e w przypadku z³o¿enia pe³nomocnictwa,
o¶wiadczeñ i innych dokumentów - dane osobowe w nim zawarte, bêd± przetwarzane w celu:
1) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) wy³onienia Wykonawcy oraz udzielenia zamówienia poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) przechowywania dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione
organy i podmioty,
4) przekazania dokumentacji postêpowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a nastêpnie jej brakowania (trwa³ego usuniêcia i
zniszczenia).
4. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych przez Agencjê jest art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie
uzasadniony interes Agencji wskazuje siê konieczno¶æ przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Dane osobowe bêd± udostêpniane innym odbiorcom, je¿eli przepisy szczególne tak stanowi±.
6. Dane osobowe mog± byæ przekazane do pañstwa nienale¿±cego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (pañstwa trzeciego)
lub organizacji miêdzynarodowej w rozumieniu RODO, w ramach powierzenia przetwarzania danych osobowych lub udostêpnienia
na mocy przepisów prawa, przy czym, zawsze przy spe³nieniu jednego z warunków:
1) Komisja Europejska stwierdzi³a, ¿e to pañstwo trzecie lub organizacja miêdzynarodowa zapewnia odpowiedni stopieñ ochrony
danych osobowych, zgodnie z art. 45 RODO,
2) pañstwo trzecie lub organizacja miêdzynarodowa zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i obowi±zuj± tam egzekwowalne prawa
osób, których dane dotycz± i skuteczne ¶rodki ochrony prawnej, zgodnie z art. 46 RODO,
3) zachodzi przypadek, o którym mowa w art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO.
przy czym dane te zostan± wówczas w sposób odpowiedni zabezpieczone, a Wykonawca ma prawo do uzyskania dostêpu do kopii
tych zabezpieczeñ pod wskazanym w ust. 2 adresem e-mail;
7. Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z przepisami prawa w okresie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
Zamówienia, realizacji Umowy oraz przez okres, w którym Agencja bêdzie realizowa³a cele wynikaj±ce z prawnie uzasadnionych
interesów administratora danych, które s± zwi±zane przedmiotowo z Umow± lub obowi±zkami wynikaj±cymi z przepisów prawa
powszechnie obowi±zuj±cego.
8. Ma Pani/Pan prawo do ¿±dania dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub
ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej
jednak bez ich podania nie jest mo¿liwe dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie Zamówienia.
2.Polska Agencja Kosmiczna nie bêdzie przeprowadzaæ zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania na
podstawie podanych danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BO/12/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 72393,33 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie materia³ów informacyjno-promocyjnych wskazanych przez Zamawiaj±cego na potrzeby realizacji projektu Brand Hub FENG: Umiêdzynarodowienie M¦P.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
1. Cena - C - 70%
2. Termin realizacji - T- 30%, w tym T1 -15% i T2-15%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.2. Do oferty wykonawca do³±cza:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Za³±cznik Nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adane jest na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert.
2) Wykonawca sk³ada w/w O¶wiadczenie - Za³±cznik nr 3 do SWZ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sporz±dza odrêbnie:
˗ wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku O¶wiadczenie – Za³±cznik nr 3 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy;
4) O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu nie sporz±dza odrêbnie:
- podwykonawca.
5) Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
a) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
b) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 2 do SWZ, w tym:
˗ Informacje w zakresie kryteriów oceny ofert - termin realizacji zamówienia– szczegó³owy opis zawarty jest w Rozdziale XXII.
c) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa.
d) Informacje dotycz±ce wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SWZ) – w tym dokumencie wykonawca sk³ada o¶wiadczenie w zakresie spe³nienia wymogów RODO oraz informacjê, czy wybór oferty wykonawcy bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJA, SPÓ£KI CYWILNE1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa z³o¿onego wraz z ofert± w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
− postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
− wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
− ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmowaæ przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie w ich imieniu zobowi±zañ, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy dzia³aj±cy w ramach spó³ki cywilnej zamiast pe³nomocnictwa, o którym mowa w ust. 1 SWZ, mog± za³±czyæ do oferty odpis aktualnej umowy spó³ki, je¿eli bêdzie z niej wynikaæ zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada do oferty:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia.
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zgodnie ze wzorem Za³±cznik nr 3 do SWZ.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/polsa, za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty”, udostêpnionego na ww. Platformie w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:45
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego w ramach wyposa¿enia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdañskiej.
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowych prac porz±dkowych w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ biurowych w trzech lokalizacjach biur WFO¦iGW w Gdañsku przez okres 12 m-cy
- Obs³uga transportu pasa¿erskiego w zakresie czarteru samolotu pasa¿erskiego i transferów lokalnych oraz ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie rezerwacji i sprzeda¿y biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudow± ogrodu deszczowego na osiedlu Wisz±ce Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdañsku
- Dostawa zamra¿arek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzêtu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przeno¶nych na potrzeby Gdañskiego O¶rodka Sportu w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materia³ów promocyjnych na konferencjê "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych ¼róde³ bia³ka na cele paszowe".
- Dostawa oznakowanych materia³ów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artyku³ów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Warszawie i nazw± wydzia³u.
- Zakup artyku³ów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup gad¿etów promocyjnych ze znakowaniem UMG
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.