Og³oszenie z dnia 2024-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00293050/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00332189/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Serwety i ob³o¿enia chirurgiczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witold.sarnowski@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwety i ob³o¿enia chirurgiczne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5e99968-fcac-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00292100
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zdefiniowanych w ustawie z dnia 18.07.2002 o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
3.Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacjeWykonawcy przekazuj±:1)drog± elektroniczn±: witold.sarnowski@imid.med.pl; zamowienia.publiczne@imid.med.pl;2)poprzez Platformê, dostêpn±
pod adresem: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
5.W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania. Szczegó³owe informacje zawarte s± w rozdz. XII SWZ.
12.Zamawiaj±cy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art.70Pzp oraz w zwi±zku zObwieszczeniemPrezesaRadyMinistrów z dn.9.11.2017 w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia RadyMinistrów w sprawieKrajowychRamInteroperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; 2)dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym
ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ podpisywany plik oraz plik podpisu.13.Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub w konkursie musz± spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:1)s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie,zapisanie i powielenie,a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych;
2)umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej,w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;
3)umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej,w szczególno¶ci za pomoc± wydruku;4)zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.14.Zamawiaj±cy, zgodnie z Paragrafem 3 Rozporz±dzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2020 w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:1)sta³y dostêp
do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 KB/s;
2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB RAM, procesor o wydajno¶ci odpowiadaj±cej Intel IV 2GHzlub wydajniejszy, jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7, MacOsx10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3)zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±caTLS1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4)w³±czona obs³uga JavaScript;7.5. zainstalowanyprogram AcrobatReader lub
inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.15.Zamawiaj±cy rekomenduje dopuszczalne formaty przesy³anych danych,tj. plików o wielko¶ci
do 100 MB w formatach: .pdf. xlsx .doc .zip.16.Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.1)plik
za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany,widoczny jest w Systemie,jako zaszyfrowany-format kodowaniaUTF8.
Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
17.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas godzina: minuta: sekunda (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, adres strony internetowej: www.imid.med.pl;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@imid.med.pl, telefon 22 32 77 394.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-32/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do operacji ginekologicznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy operacyjne (serwety, ob³o¿enia, akcesoria sterylne, indywidualne zestawy)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³. nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym, administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument ma dotyczyæ.
6. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
7. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 6, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
c.d ust. 8, 9 i 10 powy¿ej/poni¿ej (z braku miejsca).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu, sk³ada siê w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). CEIDG lub KRS powinny zostaæ z³o¿one jako dokument elektroniczny (sporz±dzony w postaci elektronicznej). Mo¿e to byæ np. plik pdf, który zgodnie z przepisami nie musi zostaæ potwierdzany za zgodno¶æ z orygina³em ani te¿ nie wymaga podpisania podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Je¿eli dokumenty zosta³y sporz±dzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
9. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ
i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj±
w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzykach obcych nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniami na jêzyk polski.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:1) (dotyczy wyrobów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne) aktualne dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu i do u¿ywania jako wyrób medyczny spe³niaj±cy wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.), tj.
a) deklaracja zgodno¶ci ( wystawiona przez producenta lub upowa¿nionego/ autoryzowanego przedstawiciela) potwierdzaj±ca, i¿ wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, potwierdzaj±ce, ¿e oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i u¿ytkowania jako wyrób medyczny na terenie Polski,
c) certyfikat jednostki notyfikowanej (identyfikuj±cy producenta i typ wyrobu), je¿eli ocena by³a przeprowadzona z udzia³em jednostki notyfikowanej (je¿eli wymagana by³a ocena jednostki notyfikowanej).
2) (dotyczy wyrobów, które nie zosta³y sklasyfikowane jako wyroby medyczne) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego;
3) materia³y informacyjne zawieraj±ce opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, ulotka, karta danych technicznych itp., wystawiona przez producenta wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzaj±ce wymagania zawarte w za³. nr 2 do SWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, pozycji oferowanego przedmiotu zamówienia);
4) Dla czê¶ci nr 2: Próbki:
• nale¿y dostarczyæ po 1 szt. (zestaw) próbek z pozycji 13 - 15;
• ka¿da dostarczona próbka musi byæ opisana przez Wykonawcê nastêpuj±co: nazwa Wykonawcy, nr czê¶ci, nr pozycji której dotyczy.
2. Zgodnie z art. 77 ust. 1 ustawy Pzp za³±czone próbki zostan± zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane, na ich wniosek. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ nie podlegaj± zwrotowi próbki, które w procesie oceny jako¶ciowej zostan± czê¶ciowo lub ca³kowicie zu¿yte b±d¼ uszkodzone. Próbki oferty, która zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza stanowi± za³±cznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 77 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie (dotyczy przedmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶lonych w ust. 1 pkt 1-3).
4. Maj±c na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 4 powy¿ej nie podlegaj± uzupe³nieniu, poniewa¿ s³u¿± potwierdzeniu zgodno¶ci z kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak z³o¿enia próbek, z³o¿enie próbek po terminie okre¶lonym w rozdziale XIV SWZ, z³o¿enie próbek w innym miejscu ni¿ wskazane w SWZ b±d¼ z³o¿enie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w „Specyfikacji asortymentowo - cenowej” skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) (dotyczy wyrobów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne) aktualne dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu i do u¿ywania jako wyrób medyczny spe³niaj±cy wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.), tj.a) deklaracja zgodno¶ci ( wystawiona przez producenta lub upowa¿nionego/ autoryzowanego przedstawiciela) potwierdzaj±ca, i¿ wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, potwierdzaj±ce, ¿e oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i u¿ytkowania jako wyrób medyczny na terenie Polski,
c) certyfikat jednostki notyfikowanej (identyfikuj±cy producenta i typ wyrobu), je¿eli ocena by³a przeprowadzona z udzia³em jednostki notyfikowanej (je¿eli wymagana by³a ocena jednostki notyfikowanej).
2) (dotyczy wyrobów, które nie zosta³y sklasyfikowane jako wyroby medyczne) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego;
3) materia³y informacyjne zawieraj±ce opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, ulotka, karta danych technicznych itp., wystawiona przez producenta wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzaj±ce wymagania zawarte w za³. nr 2 do SWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, pozycji oferowanego przedmiotu zamówienia);
4) Dla czê¶ci nr 2: Próbki:
• nale¿y dostarczyæ po 1 szt. (zestaw) próbek z pozycji 13 - 15;
• ka¿da dostarczona próbka musi byæ opisana przez Wykonawcê nastêpuj±co: nazwa Wykonawcy, nr czê¶ci, nr pozycji której dotyczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy Marketplanet OnePlace poprzez link: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³. nr 1 do SWZ oraz
w tabeli asortymentowo – cenowej – zgodnie z za³. nr 2 do SWZ, stanowi±cej integraln± czê¶æ oferty.
Wraz z ofert± (tj. formularzem ofertowym, tabel± asortymentowo-cenow±) Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1;
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe zgodnie z Rozdz. X;
3) w przypadku podpisania oferty lub za³±czników przez osobê, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy dla uznania wa¿no¶ci oferta musi zawieraæ orygina³ stosownego pe³nomocnictwa w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym osoby/osób, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub z elektronicznym po¶wiadczeniem zgodno¶ci z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 §2 Prawa o notariacie.
a) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym.
b) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje siê na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”.
c) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie.
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 4), tj. próbki nale¿y sk³adaæ do dnia 26.04.2024 r. do godziny 10:00 w Dziale Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, budynek A, pokój nr 342 (III p.). Próbki nale¿y umie¶ciæ w opakowaniu zaadresowanym nastêpuj±co: „Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia” i oznaczonym: Próbki w postêpowaniu pod nazw± „Dostawa serwet i ob³o¿eñ chirurgicznych”, znak A/ZP/SZP.261-32/24. Nie otwieraæ do dnia 26.04.2024 r. do godz. 11:00.
5. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(e-dowód).
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe (z wyj±tkiem próbek) oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, w tym pe³nomocnictwa, wymagane zapisami SWZ sk³ada siê w formie, zakresie i w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie:1) zmiany (wyd³u¿enia) okresu realizacji Umowy, w przypadku niewykorzystania kwoty okre¶lonej w §2 ust. 1 pkt 3, z zastrze¿eniem, ¿e maksymalny okres realizacji Umowy nie mo¿e przekraczaæ 48 miesiêcy od dnia jej zawarcia;
2) zmiany typu/modelu/numeru katalogowego/nazwy produktu stanowi±cego Przedmiot Umowy, w szczególno¶ci w przypadku zaprzestania jego produkcji, przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiaj±cego w³a¶ciwo¶ci;
3) zmiany sposobu konfekcjonowania, z zastrze¿eniem, ¿e ogólna ilo¶æ Przedmiotu Umowy nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ ilo¶æ wymagana przez Zamawiaj±cego.
4) ilo¶ci zamawianego asortymentu w ramach warto¶ci asortymentu okre¶lonego w danej czê¶ci stanowi±cej Przedmiot Umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiaj±cego;
5) w zakresie warunków realizacji Umowy, w tym cen, w przypadku wp³ywu inwazji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê lub inny kraj lub inwazji innego kraju na Ukrainê lub inny kraj, je¶li sytuacja ta ma wp³yw na wykonywanie Umowy, przy czym nie mog± to byæ czynniki i zdarzenia znane w dniu zawarcia Umowy (m. in. takie jak ograniczenia w dostêpie do surowców, ograniczenia transportu, ograniczenia przep³ywu osób, towarów i us³ug miêdzy Polsk± z nastêpuj±cymi krajami: Ukraina, Federacja Rosyjska, Bia³oru¶, wzrost cen paliw i energii elektrycznej oraz gazu, nap³yw uchod¼ców); Wykonawca zobowi±zany jest do wykazania wp³ywu wspomnianych czynników i zdarzeñ na realizacjê Umowy
w sposób precyzyjny i okre¶laj±cy konkretne okoliczno¶ci wp³ywaj±ce na konkretny aspekt realizacji Umowy; Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty potwierdzaj±ce zaistnienie wspomnianych czynników i zdarzeñ wp³ywaj±cych na realizacjê niniejszej Umowy, jednocze¶nie Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na czynniki i zdarzenia mo¿liwe do przewidzenia lub takie, którym móg³ zapobiec lub je uwzglêdniæ.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5 nie mog± skutkowaæ zmian± cen jednostkowych (cen za sztukê) i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Zmiany Umowy mog± byæ dokonane na podstawie art 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
1. W zwi±zku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewiduj± nastêpuj±ce zasady zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie cen jednostkowych asortymentu, okre¶lonych w za³±czniku nr 1, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) przez cenê materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy nale¿y rozumieæ:
a) ceny materia³ów wykorzystywanych do produkcji asortymentu,
b) ceny gotowych produktów nabywanych przez Wykonawcê w celu realizacji dostaw dla Zamawiaj±cego,
c) ceny paliwa,
d) ceny kosztów energii elektrycznej, je¶li Wykonawca jest producentem dostarczanego asortymentu;
Z uwagi na ma³± ilo¶æ znaków, szczegó³owe informacje dotycz±ce zmiany w umowie znajduj± siê w § 8 i 9 za³. nr 4 do SWZ, tj. wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy Marketplanet OnePlace poprzez link: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodz± przes³anki z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497, z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± o szczególnych rozwi±zaniach”, tj.: 1)Zamawiaj±cy wyklucza:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach, b)wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach, c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 wrze¶nia 1994 r.
o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach; 2) wykluczenie nastêpuje na okres trwania
opisanych powy¿ej okoliczno¶ci.
II. Informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej: Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów Ustawy, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone w rozdz. XXIII SWZ
Og³oszenie nr 2024/BZP 00236258/01 z dnia 2024-03-07
2024-
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawê produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.