Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242120/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632430280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a217ca5d-3285-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002885/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242120/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-21/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 760667,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 760667,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 139899,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 82685,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 61937,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57550,09 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 46380,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 35161,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49735,51 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 160626,92 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021-2022.2. Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie;
- usuwania śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych;
- utrzymywania w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętym zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg;
- dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
Zamówienie podzielone jest na 9 części, tj.:
Część 1 – Rejon I (gm. Wilczyn, Kleczew, m. Kleczew)
Część 2 – Rejon II (gm. Ślesin, Skulsk, m. Ślesin)
Część 3 – Rejon III (gm. Wierzbinek)
Część 4 – Rejon IV (gm. Sompolno, m. Sompolno)
Część 5 – Rejon V (gm. Kramsk)
Część 6 – Rejon VI (gm. Krzymów)
Część 7 – Rejon VII (gm. Stare Miasto)
Część 8 – Rejon VIII (gm. Grodziec, Rzgów, Rychwał, Stare Miasto, m. Rychwał)
Część 9 – Rejon IX (gm. Golina, Kazimierz Biskupi, Kramsk)
W każdym z rejonów dokonano podziału poszczególnych odcinków dróg według poniższych standardów utrzymania dróg:
Standard II – odśnieżanie i posypywanie mieszaniną piasku i soli (50/50) jezdni na całym ciągu drogi, obejmuje również chodniki;
Standard III – odśnieżanie całego ciągu drogi z posypywaniem mieszaniną piasku i soli (50/50) skrzyżowań, łuków, pochyleń, przystankach autobusowych znajdujących się w ciągu drogi powiatowej ujętej w tym standardzie;
Standard IV – odśnieżanie całego ciągu drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 126690,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142067,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142067,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142067,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652963271
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 21
7.3.4) Miejscowość: Kleczew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-540
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142067,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652988472
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 10
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65507,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65507,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65507,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w Wierzbinku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652969138
7.3.4) Miejscowość: Wierzbinek 65
7.3.5) Kod pocztowy: 62-619
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W WIERZBINKU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W WIERZBINKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65507,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103003,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103003,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103003,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiosrstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660003887
7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 39
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103003,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74255,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74255,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74255,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74255,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 6 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 6) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 7 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 7) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.10.2021 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2021 - 2022”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla części nr 8 ww. postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania (Część 8) w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203198,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203198,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203198,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203198,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.