Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00231901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch siłowni inwertorowych i prostownikowych dl KPP Zgierz, KPP Pabianice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6329981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch siłowni inwertorowych i prostownikowych dl KPP Zgierz, KPP Pabianice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-841a50cb-f84d-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa 5 siłowni telekomunikacyjnych w ramach OST 112
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/29/22/SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 2 siłowni inwertorowych o mocy minimum 7,5 kVA 230V AC oraz prostownikowych o mocy minimum 6kW 48V DC wraz z 2 bateriami akumulatorów 48V każda dl KPP Zgierz, KPP Pabianice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania i realizacji zamówienia zawiera wzór umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. W zakres prac wchodzi:
- wykonanie projektu technicznego na budowę systemu zasilania i harmonogramu prac,
- dostawa i instalacja siłowni prostownikowej i inwertorowej wraz z bateriami akumulatorów,
- demontaż starej siłowni wraz z bateriami i przestawienie we wskazane miejsce w danej jednostce,
- zamontowanie nowej siłowni i baterii na miejscu poprzedniej siłowni i baterii,
- podłączenie do istniejącego uziomu,
- uruchomienie systemu zasilania gwarantowanego,
- podłączenie siłowni do centrum nadzoru,
- wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych (pomiary skuteczności ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, pomiary wymagane dla instalacji zasilających przed ich uruchomieniem) i sporządzenie protokołów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- szkolenie z zakresu obsługi, budowy i zarządzania siłownią
4. Wykonawca dostarczy urządzenia nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy (od daty produkcji do dnia dostawy do Zamawiającego).
5. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy norm lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawione normy stanowią minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych.
6. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
7. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w terminie 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 29.12.2022 r., również w sytuacji korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Wskazanie terminu wynika z faktu, iż Zamawiający jest jednostką budżetową i zobligowany jest przepisami ustawy do wydatkowania środków finansowych w danym roku budżetowym tj. do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232573,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232573,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232573,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Electronics (Poland) Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015791808
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DELTA ELECTRONICS (POLAND) SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"DELTA ELECTRONICS (POLAND) SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232573,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Zakup serwera, macierzy pamięci masowej, systemów operacyjnych oraz karty sieciowej
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.