eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa, montaż i uruchomienie dwóch siłowni inwertorowych i prostownikowych dl KPP Zgierz, KPP Pabianice



Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch siłowni inwertorowych i prostownikowych dl KPP Zgierz, KPP Pabianice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/632998

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch siłowni inwertorowych i prostownikowych dl KPP Zgierz, KPP Pabianice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-841a50cb-f84d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa 5 siłowni telekomunikacyjnych w ramach OST 112

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/29/22/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 2 siłowni inwertorowych o mocy minimum 7,5 kVA 230V AC oraz prostownikowych o mocy minimum 6kW 48V DC wraz z 2 bateriami akumulatorów 48V każda dl KPP Zgierz, KPP Pabianice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania i realizacji zamówienia zawiera wzór umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. W zakres prac wchodzi:
- wykonanie projektu technicznego na budowę systemu zasilania i harmonogramu prac,
- dostawa i instalacja siłowni prostownikowej i inwertorowej wraz z bateriami akumulatorów,
- demontaż starej siłowni wraz z bateriami i przestawienie we wskazane miejsce w danej jednostce,
- zamontowanie nowej siłowni i baterii na miejscu poprzedniej siłowni i baterii,
- podłączenie do istniejącego uziomu,
- uruchomienie systemu zasilania gwarantowanego,
- podłączenie siłowni do centrum nadzoru,
- wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych (pomiary skuteczności ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, pomiary wymagane dla instalacji zasilających przed ich uruchomieniem) i sporządzenie protokołów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- szkolenie z zakresu obsługi, budowy i zarządzania siłownią
4. Wykonawca dostarczy urządzenia nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy (od daty produkcji do dnia dostawy do Zamawiającego).
5. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy norm lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawione normy stanowią minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych.
6. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
7. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w terminie 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 29.12.2022 r., również w sytuacji korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Wskazanie terminu wynika z faktu, iż Zamawiający jest jednostką budżetową i zobligowany jest przepisami ustawy do wydatkowania środków finansowych w danym roku budżetowym tj. do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232573,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232573,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232573,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Electronics (Poland) Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015791808

7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232573,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.