eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa"Dostawę artykułów żywnościowych do 3 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 1 część." - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawę artykułów żywnościowych do 3 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 1 część." - III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Miejska w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243016145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prusa 20

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-207

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3444012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa.miejska@edukacja.czestochowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursamiejska.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawę artykułów żywnościowych do 3 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 1 część." - III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053b0255-4841-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275578/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BM.2511.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65384,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drobiu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Oferta wykonawcy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Śnieżka-Bis” Grzegorz Jaśkiewicz, ul. Bór 96, 42-200 Częstochowa podlega odrzuceniu, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z ust. 12.6 SWZ Wykonawca składa ofertę, na którą obligatoryjnie składają się Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ, Formularz cenowy – Załącznik 2a do SWZ, Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ. Oferta Wykonawcy zawiera jedynie Formularz cenowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp oferta zostaje odrzucona.
2. Na stronie miniportal.pl, na której prowadzone jest postępowanie firma „MARICA” Jerzy Wróbel, ul. Straconki 68, 43-318 Bielsko Biała 23.11.2021r. zamieściła ofertę, której Zamawiający nie mógł zdeszyfrować. Komunikat z miniportalu zawierał informację: „Nie jesteś twórcą postępowania, dla którego zaszyfrowano ten plik”.
W związku z powyższym oferta została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.